Toon posts:

asus z53s knop internet starten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• geek6502
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
hallo tweaker ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn laptop.

het betreft een asus z53s (f3sc) (win vista 32-bit).

als ik op het knopje voor internet druk dan krijg ik een error (met de message: 1'') of niks.
dit is gebeurd nadat ik google chrome had geinstaleerd en weer verwijder.
daarvoor deed hij het altijd (standaard internet explodere).
en nu wil ik het terug maar ik weet niet hoe?
P.S. ik heb de laste drivers voor me toetsenboard al geinstalleerd maar dat doet niks.

Mvg,
Alex

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 16328

geek6502 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 23:56:
hallo tweaker ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn laptop.

het betreft een asus z53s (f3sc) (win vista 32-bit).

als ik op het knopje voor internet druk dan krijg ik een error (met de message: 1'') of niks.
dit is gebeurd nadat ik google chrome had geinstaleerd en weer verwijder.
daarvoor deed hij het altijd (standaard internet explodere).
en nu wil ik het terug maar ik weet niet hoe?
P.S. ik heb de laste drivers voor me toetsenboard al geinstalleerd maar dat doet niks.

Mvg,
Alex
Misschien moet je het knopje koppelen met de applicatie die je wilt gebruiken via het knopje. Probeer eens het programma op te starten waar je het een en ander met betrekking tot die ASUS sneltoetsen kunt instellen. Blijkbaar heet dat ASUS ATK.

Ik kwam via de http://gathering.tweakers.net/forum/find deze link tegen Anoniem: 57620 in "[Ervaringen] Asus F3 serie notebooks" . Je kunt dat stappen plan eens proberen om de boel weer aan de praat te krijgen, wel even de juiste OS drivers gebruiken. Op GoT wordt van je verwacht dat je eerst zelf een oplossing voor je probleem vindt. Google, maar zeker ook de GoT search is een heel goed punt om te starten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee