Toon posts:

[Windows 7] remote desktop connection failure

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Sylistar
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-03 20:08
Geachte tweakers,

ik wil via mijn netbook mijn game-pc en server overnemen.
alleen elke keer als ik verbind met me pc geeft hij aan dat de toegang box niet aangevinkt is in de andere pc...
dit is uiteraard wel zo..

ook kan een vriend van zijn huis mijn pc's niet over nemen.

ik hoop van harte dat iemand mij kan assisteren.

bvd dank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Wat voor OS draait er op de machines die je over wil nemen? Allemaal Windows?

Staat er iets in de eventvwr van je netbook? Wat is de exacte foutmelding die je krijgt? Krijg je wel het RDP scherm waar je een computernaam in moet geven of krijg je de foutmelding al voor die tijd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sylistar
alles is windows 7 home premium waarvan 1 engels en 1 nederlands

de fout melding die ik krijg, krijg ik na dat hij verbinding heeft proberen te maken met de andere pc.

ook geeft de foutmelding mij 3 mogenlijkheden waaraan het kan liggen:
1. Remote acces to server is not enabled
2. the remote computer is turned off
3. The remote computer is not available on the network

uiteraard heb ik ze allemaal uitgesloten samen met een maat van mij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Je NAT is verkeerd ingesteld en de beveiliging staat te hoog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 17:41
Als je probeert in te loggen via een internet verbinding moet je wel de juiste poort in je router forwarden.
Als je via je LAN inlogt heb je dit probleem niet. Maar heeft het account waar je op probeert in te loggen wel een wachtwoord? zonder WW lukt het sowieso niet.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sylistar
ik heb hem nu nog op lan staan maar volgend school jaar :) moet hij dus via mijn school netwerk werken.
en ja op beide zit een wachtwoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:21
Netherstorm schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:58:
alles is windows 7 home premium waarvan 1 engels en 1 nederlands
Remote desktop is niet beschikbaar voor win7 home premium. Dus ik weet niet over welke optie jij het hebt die je wel hebt aanstaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Netherstorm schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:58:
alles is windows 7 home premium
Home Premium heeft geen Remote Desktop Host.
All editions of Windows 7 include Remote Desktop Connection.

You can use Remote Desktop to initiate a connection from any edition of Windows 7.

You can connect to computers running Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate, or Windows 7 Enterprise.

You can't use Remote Desktop Connection to connect to computers running Windows 7 Starter, Windows 7 Home Basic, or Windows 7 Home Premium.

Misery and hate will kill us all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sylistar
ok stom van me bedankt in iedergeval
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee