asus p8p67 LE i.c.m. intel core I5-2500 Videokaart vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352666

Topicstarter
Beste mensen,

Vandaag wat onderdelen geleverd gekregen om zelf een pc te bouwen, o.a.:

- asus p8p67 LE (b3)
- intel core I5-2500

Ik was in de veronderstelling dat deze CPU een grafische chip aan boord had en dat je dan geen losse grafische kaart nodig hebt om beeld te krijgen.
Ik krijg m'n Dell Ultra Sharp U2311H nu tot mijn verbazing niet aangesloten op mijn PC omdat m'n moederboard daarvoor geen aansluiting lijkt te hebben.

Daarom jullie hulp, klopt dit...of zie ik iets over het hoofd? Ben geen game fanaat of whatever....dus als er een oplossing gezocht moet worden in de vorm van hardware dan ben ik benieuwd naar jullie suggesties (bijv. een relatief goedkope grafische kaart welke z'n werk prima doet voor de huis tuin en keuken gebruiker.

ALvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-06 20:17
Je hebt een P67 moederbord, waarbij je die videokaart van de Sandy Bridge processors niet kan gebruiken. Je hebt hier een Z67 of een H67 bord voor nodig.

En voor een goedkoop videokaartje zou ik de pricewatch eens bekijken, want er staan er meer dan genoeg in voor onder de €35. Vind je het alleen niet een beetje overkill om dan een i5 2500 in je PC te hebben zitten voor wat huis, tuin en keuken doeleinden?

Snel nog even een editje:

Ik zie dat je de spullen vandaag hebt binnengekregen. Kan je je moederbord niet terugsturen voor een andere, waarbij je wel een video-uitgang hebt. Daar is koop op afstand voor uitgevonden.

[ Voor 66% gewijzigd door Lt-Crash op 28-05-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352666

Topicstarter
Dank voor je bericht! Misschien wel ...maar zo groot zijn de prijsverschill nou ook weer niet voor die processors...kun je voorlopig weer vooruit! :)