Toon posts:

asus p8p67 LE i.c.m. intel core I5-2500 Videokaart vraagje

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 352666

Topicstarter
Beste mensen,

Vandaag wat onderdelen geleverd gekregen om zelf een pc te bouwen, o.a.:

- asus p8p67 LE (b3)
- intel core I5-2500

Ik was in de veronderstelling dat deze CPU een grafische chip aan boord had en dat je dan geen losse grafische kaart nodig hebt om beeld te krijgen.
Ik krijg m'n Dell Ultra Sharp U2311H nu tot mijn verbazing niet aangesloten op mijn PC omdat m'n moederboard daarvoor geen aansluiting lijkt te hebben.

Daarom jullie hulp, klopt dit...of zie ik iets over het hoofd? Ben geen game fanaat of whatever....dus als er een oplossing gezocht moet worden in de vorm van hardware dan ben ik benieuwd naar jullie suggesties (bijv. een relatief goedkope grafische kaart welke z'n werk prima doet voor de huis tuin en keuken gebruiker.

ALvast bedankt!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:51
Je hebt een P67 moederbord, waarbij je die videokaart van de Sandy Bridge processors niet kan gebruiken. Je hebt hier een Z67 of een H67 bord voor nodig.

En voor een goedkoop videokaartje zou ik de pricewatch eens bekijken, want er staan er meer dan genoeg in voor onder de €35. Vind je het alleen niet een beetje overkill om dan een i5 2500 in je PC te hebben zitten voor wat huis, tuin en keuken doeleinden?

Snel nog even een editje:

Ik zie dat je de spullen vandaag hebt binnengekregen. Kan je je moederbord niet terugsturen voor een andere, waarbij je wel een video-uitgang hebt. Daar is koop op afstand voor uitgevonden.

[Voor 66% gewijzigd door Lt-Crash op 28-05-2011 18:55]

Anoniem: 352666

Topicstarter
Dank voor je bericht! Misschien wel ...maar zo groot zijn de prijsverschill nou ook weer niet voor die processors...kun je voorlopig weer vooruit! :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee