Toon posts:

iPad websites en synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een I-pad aan te schaffen met name voor mijn werk.
Ken echter iemand met een I-pad 1 en die kon de volgende site wel benaderen, maar dan hielt het meteen wel een beetje op. www.slimisbasic.nl
Dat is mijn bestelsite die ik dus nodig heb voor mijn werk. Weet iemand of dit met de I-pad 2 wel gaat lukken? Of met een andere browser.
Verder vraag ik me af hoe de ondersteuning is betreffende synchronisatie met een exchange 2003 server. Kan ik dan agenda contactpersonen notities e.d. synchroniseren of is dit niet of moeilijk te realiseren.

Alvast dank voor een reactie

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 19:37
Ik weet niet precies wat er te testen valt op die website, maar ik heb het geprobeerd op mijn iPad 2 en ik krijg hetzelfde resultaat als op mijn pc.

http://dl.dropbox.com/u/4...028%2C%2020%2033%2028.png

Je exchange vraag kan ik helaas niet beantwoorden.

[ Voor 10% gewijzigd door Foxpat op 28-05-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok en kun je ook iets invullen in die venstertjes bij gebruikersnaam en wachtwoord? Dit was namelijk niet het geval toen we het testte op een Ipad 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:18:
Ik ben van plan om een I-pad aan te schaffen met name voor mijn werk.
Ken echter iemand met een I-pad 1 en die kon de volgende site wel benaderen, maar dan hielt het meteen wel een beetje op. www.slimisbasic.nl
Dat is mijn bestelsite die ik dus nodig heb voor mijn werk. Weet iemand of dit met de I-pad 2 wel gaat lukken? Of met een andere browser.
Verder vraag ik me af hoe de ondersteuning is betreffende synchronisatie met een exchange 2003 server. Kan ik dan agenda contactpersonen notities e.d. synchroniseren of is dit niet of moeilijk te realiseren.

Alvast dank voor een reactie

Koen
Exhange 2003 werkt wel gewoon. Gebruik het zelf ook, contact en kalenders worden gewoon gesynced. Ik weet wel dat de IT'er even wat heeft gesleuteld aan de server, maar die is wel gewoon 2003 gebleven :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-10 21:24

HeyDude

Blijven lachen!

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:38:
Ok en kun je ook iets invullen in die venstertjes bij gebruikersnaam en wachtwoord? Dit was namelijk niet het geval toen we het testte op een Ipad 1.
Op een ipad 2 (waarom ook niet op een 1 :? ) werkt het invullen gewoon.
Krijg een foutmelding over een foutief account etc

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HeyDude schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:41:
[...]

Op een ipad 2 (waarom ook niet op een 1 :? ) werkt het invullen gewoon.
Krijg een foutmelding over een foutief account etc
Ok thx. Dan zal het wel in orde zijn denk ik.. Bedankt voor het proberen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:57
Schopje naar iPads :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Syncen met Exchange is inderdaad geen probleem voor zowel mail, agenda als contactpersonen.
Eerst werkte het maar bij een beperkt aantal collega's, maar sinds we 'anonymous access' hebben uitgezet werkt het op iedereen zijn iphone en ipad.

Voor die website kun je ook eens proberen Safari op je pc te installeren. Dat moet grotendeels overeenkomen met de iPad. Waarbij er overigens geen verschil zit tussen de ipad 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:38:
Hier op de Ipad 1 werkt het ook gewoon met de gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipad 2 wil gewoon hoor
Pagina: 1