Toon posts:

iPad websites en synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 247696

Topicstarter
Ik ben van plan om een I-pad aan te schaffen met name voor mijn werk.
Ken echter iemand met een I-pad 1 en die kon de volgende site wel benaderen, maar dan hielt het meteen wel een beetje op. www.slimisbasic.nl
Dat is mijn bestelsite die ik dus nodig heb voor mijn werk. Weet iemand of dit met de I-pad 2 wel gaat lukken? Of met een andere browser.
Verder vraag ik me af hoe de ondersteuning is betreffende synchronisatie met een exchange 2003 server. Kan ik dan agenda contactpersonen notities e.d. synchroniseren of is dit niet of moeilijk te realiseren.

Alvast dank voor een reactie

Koen

• PurpleMadness
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 16:30
Ik weet niet precies wat er te testen valt op die website, maar ik heb het geprobeerd op mijn iPad 2 en ik krijg hetzelfde resultaat als op mijn pc.

http://dl.dropbox.com/u/4...028%2C%2020%2033%2028.png

Je exchange vraag kan ik helaas niet beantwoorden.

[Voor 10% gewijzigd door PurpleMadness op 28-05-2011 21:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ok en kun je ook iets invullen in die venstertjes bij gebruikersnaam en wachtwoord? Dit was namelijk niet het geval toen we het testte op een Ipad 1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 247696 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:18:
Ik ben van plan om een I-pad aan te schaffen met name voor mijn werk.
Ken echter iemand met een I-pad 1 en die kon de volgende site wel benaderen, maar dan hielt het meteen wel een beetje op. www.slimisbasic.nl
Dat is mijn bestelsite die ik dus nodig heb voor mijn werk. Weet iemand of dit met de I-pad 2 wel gaat lukken? Of met een andere browser.
Verder vraag ik me af hoe de ondersteuning is betreffende synchronisatie met een exchange 2003 server. Kan ik dan agenda contactpersonen notities e.d. synchroniseren of is dit niet of moeilijk te realiseren.

Alvast dank voor een reactie

Koen
Exhange 2003 werkt wel gewoon. Gebruik het zelf ook, contact en kalenders worden gewoon gesynced. Ik weet wel dat de IT'er even wat heeft gesleuteld aan de server, maar die is wel gewoon 2003 gebleven :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 11:39

HeyDude

Blijven lachen!

Anoniem: 247696 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:38:
Ok en kun je ook iets invullen in die venstertjes bij gebruikersnaam en wachtwoord? Dit was namelijk niet het geval toen we het testte op een Ipad 1.
Op een ipad 2 (waarom ook niet op een 1 :? ) werkt het invullen gewoon.
Krijg een foutmelding over een foutief account etc

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
HeyDude schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:41:
[...]

Op een ipad 2 (waarom ook niet op een 1 :? ) werkt het invullen gewoon.
Krijg een foutmelding over een foutief account etc
Ok thx. Dan zal het wel in orde zijn denk ik.. Bedankt voor het proberen :>

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30

Hoedje

Moderator Apple Talk
Schopje naar iPads :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 19:36
Syncen met Exchange is inderdaad geen probleem voor zowel mail, agenda als contactpersonen.
Eerst werkte het maar bij een beperkt aantal collega's, maar sinds we 'anonymous access' hebben uitgezet werkt het op iedereen zijn iphone en ipad.

Voor die website kun je ook eens proberen Safari op je pc te installeren. Dat moet grotendeels overeenkomen met de iPad. Waarbij er overigens geen verschil zit tussen de ipad 1 en 2.

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 247696 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:38:
Hier op de Ipad 1 werkt het ook gewoon met de gebruikersnaam en wachtwoord.

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ipad 2 wil gewoon hoor
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee