Toon posts:

Gaming headset

Pagina: 1
Acties:

• mrdoggy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-06-2018
Hallo iedereen,

Ik heb nood aan een nieuwe gaming headset. Ik heb nu namelijk de Creative HS-950, tevreden van, maar hij heeft een USB aansluiting en ik game regelmatig op de PS3 (soms PC), dus heb een analoge aansluiting nodig voor op de televisie aan te sluiten. Kabellengte moet hierdoor dus ook wat langer zijn. Ik zit ongeveer 1,5m van de televisie (42"), moet niet direct een probleem vormen denk ik.

Nu zat ik te twijfelen tussen de Creative Tactic 3D Alpha en de Creative Fatal1ty MKII, allebei rond de € 40.
De Tactic 3D staat me aan qua features en ook de dual mode (USB en analoog) is interessant. De Fatal1ty MKII zou ook niet slecht zijn, maar hoe is deze in verhouding met zijn voorganger (Fatal1ty)?

Wat me het meest zorgen maakt is het comfort. Het liefst heb ik over-ears, dus zodat ze niet op je oor zitten, maar er rond. Ik erger me er mateloos aan als ik pijn krijg door een hoofdtelefoon. (De HS-950 zit gedeeltelijk op m'n oor)

Ik kan moeilijk de grootte van de earbuds controleren tussen beide, maar ze zien er degelijk uit, van goede grootte. Iemand ervaring misschien?

Moest iemand nog suggesties hebben voor andere hoofdtelefonen rond deze prijsklasse (€ 30 - € 40) hoor ik het graag. Liefst dus comfortabel en goede geluidskwaliteit.

Alvast bedankt ;)

Edit:
Wat ik nog even wil zeggen is dat een microfoon absoluut niet noodzakelijk is, ik gebruik deze namelijk nooit. Een goede hifi hoofdtelefoon (die toch wel veel goedkoper zijn) is niet uit den boze ;) (Behalve als iemand een goede reden heeft om geen hifi hoofdtelefoon te gebruiken voor gaming?)

Deze ziet er bijvoorbeeld niet slecht uit.
pricewatch: Sony Extra Bass MDR-XB300 (Zwart)

[Voor 14% gewijzigd door mrdoggy op 28-05-2011 16:45]

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
http://www.thomann.de/nl/superlux_hd668_b.htm

Schijnt een of andere geweldige budget hoofdtelefoon te zijn, die net zo goed is als veel duurdere modellen. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat je voor dat geld niet veel beter kunt krijgen.

Mocht je een microfoon nodig hebben is de zalman mic-1 echt geweldig, die gebruik ik zelf ook. kost ong 5 euro, en die kun je aan de kabel van je headset klemmen.

• mrdoggy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-06-2018
Ziet er zeer goed uit qua specificaties en absoluut niet duur. Hij ziet er nog modern en chique uit ook ;) Je krijgt er zelf een zakje bij :P

Heel erg bedankt voor de tip!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee