Ik heb zojuist mijn nieuwe pc ontvangen met daarin een MSI GTX560 Twin Frozr II videokaart. Bij het booten zag ik witte strepen in beeld en helaas blijkt dit ook in Windows zo te zijn. Na het proberen van meerdere kabels en DVI -> VGA connectors heb ik natuurlijk het vermoeden dat dus de videokaart niet in orde is.
De strepen zijn heel selectief, als ik met mijn muis in de buurt kom, dan verdwijnen ze, maar ze komen spoedig weer terug. Ik heb al een moederbord BIOS update gedaan en natuurlijk geprobeerd de nieuwste drivers te installeren, maar helaas boot de PC niet meer na het installeren van alle laatste Windows updates.
De ventilatoren draaien, daar lijkt het dus niet aan te liggen.
Ik heb een aantal schermen met DVI connector, maar deze missen uitsparingen voor de 4 pinnetjes rondom de horizontale "pin", daarom past dit niet. Heeft dit er mogelijk mee te maken? De HDMI aansluiting kan ik helaas niet testen, omdat die te dicht tegen de kast aan zit...
Iemand een idee waar het verder nog aan zou kunnen liggen?
De strepen zijn heel selectief, als ik met mijn muis in de buurt kom, dan verdwijnen ze, maar ze komen spoedig weer terug. Ik heb al een moederbord BIOS update gedaan en natuurlijk geprobeerd de nieuwste drivers te installeren, maar helaas boot de PC niet meer na het installeren van alle laatste Windows updates.
De ventilatoren draaien, daar lijkt het dus niet aan te liggen.
Ik heb een aantal schermen met DVI connector, maar deze missen uitsparingen voor de 4 pinnetjes rondom de horizontale "pin", daarom past dit niet. Heeft dit er mogelijk mee te maken? De HDMI aansluiting kan ik helaas niet testen, omdat die te dicht tegen de kast aan zit...
Iemand een idee waar het verder nog aan zou kunnen liggen?
[Voor 15% gewijzigd door Taro op 28-05-2011 15:31]
Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven