Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:59
Ik heb vanavond een feest en kom erachter dat je in itunes dj modus aan kan zetten. Nu bezit ik zelf een HTC desire Z android telefoon. Hiervoor is het programma Remote for Itunes beschikbaar. Ik en nog een aantal andere (lees 7-10) hebben ook een android telefoon en maar 2 bezitten een iphone.

Mijn vraag was dus is er naast deze betaalde versie ook een gratis versie waarmee via een android telefoon gebruik gemaakt kan worden van itunes dj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Niemand? Of een gelijkwaardig programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Android + iTunes lijkt mij zo al een combinatie die niet voor elkaar gemaakt is...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:58

InFamous

excommunicado

Je topic schoppen binnen een dag word niet gewaardeerd hier op tweakers, daar buiten wat heb je zelf al opgezocht. Google al geraadpleegd?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
InFamous schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:39:
Je topic schoppen binnen een dag word niet gewardeerd hier op tweakers, daar buiten wat heb je zelf al opgezocht google al geraadpleegd?
Ja ik heb een app gevonden maar die is betaald. Op google zijn er geen recente topics gevonden waar er wat over gezegd wordt dus daarom dat ik de vraag hier neer leg.

Over het topic schoppen in een dag is dit de eerste keer dat ik dit doe en ik heb het vanavond nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:58

InFamous

excommunicado

http://m.androidzoom.com/...mote-itunes-wmp_sohe.html hier misschien wat aan? nevermind pc only

[ Voor 9% gewijzigd door InFamous op 28-05-2011 17:45 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Een remote heb ik al daarmee kan ik volgend en vorig nummer doen ed maar ik wil ook dat er gebruik gemaakt kan worden van Itunes DJ want dat lijkt me nou een leuk concept.
Pagina: 1