Mijn opa en oma gaan verhuizen naar een aanleunwoning. Dus vond mijn familie het een goede tijd om ze met een andere tv op te zadelen. Zo kwam deze opdracht via de mail binnen en kan ik opzoek gaan.
Maar heb eigenlijk geen idee of ik nog ergens op moet letten ivm leeftijd en dus slechtere ogen van opa en oma.
Op dit moment kijken ze via de schotel op een philips beeldbuis van ongeveer 10 jaar oud.
Nieuwe situatie zal een all in (tv, internet en bellen) abonnement van UPC worden. Waarschijnlijk met een recorder erbij.
Opa kijkt graag sport, sport en sport en het meeste daarvan is voetbal.
Oma kijkt graag spelletjes en het nieuws.
Samen kijken ze graag naar foto's en filmpjes van de kleinkinderen.
Nu heb ik sinds de aanschaf van een TV 3,5 jaar geleden het niet allemaal meer gevolgd dus ga ik hier even om raad vragen.
- Kan ik LCD of Plasma al laten vallen bij een keuze?
- Reactietijd van het scherm is dat belangrijk bij bv voetbal ivm ghosting (zeg ik dat goed?)
- Grootte? Ze willen graag rond een meter diagonaal. Is dat ok of misschien niet?
- Kunnen de tv's al foto's en filmpjes vanaf usb stick afspelen (bepaalde merken of types)
- Zijn er televisies met simpele afstands bedieningen en menu's?
Graag een reactie,
Michiel Arndts
Maar heb eigenlijk geen idee of ik nog ergens op moet letten ivm leeftijd en dus slechtere ogen van opa en oma.
Op dit moment kijken ze via de schotel op een philips beeldbuis van ongeveer 10 jaar oud.
Nieuwe situatie zal een all in (tv, internet en bellen) abonnement van UPC worden. Waarschijnlijk met een recorder erbij.
Opa kijkt graag sport, sport en sport en het meeste daarvan is voetbal.
Oma kijkt graag spelletjes en het nieuws.
Samen kijken ze graag naar foto's en filmpjes van de kleinkinderen.
Nu heb ik sinds de aanschaf van een TV 3,5 jaar geleden het niet allemaal meer gevolgd dus ga ik hier even om raad vragen.
- Kan ik LCD of Plasma al laten vallen bij een keuze?
- Reactietijd van het scherm is dat belangrijk bij bv voetbal ivm ghosting (zeg ik dat goed?)
- Grootte? Ze willen graag rond een meter diagonaal. Is dat ok of misschien niet?
- Kunnen de tv's al foto's en filmpjes vanaf usb stick afspelen (bepaalde merken of types)
- Zijn er televisies met simpele afstands bedieningen en menu's?
Graag een reactie,
Michiel Arndts