Toon posts:

Full hd tv VS game pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02 18:23
Beste mensen,

Ik heb thuis een ps3 (momenteel geen TV, oude crt tv was paar dagen geleden ontploft :) )

Maar ik zit in een twijfel. Ik wil graag een nieuwe full hd tv aanschaffen van circa 400 a 600 euro.
Alleen tegelijkertijd denk ik weer aan een game pc, ik bedoel met een HDTV kun je niet echt heel veel dan alleen maar bluray,ps3,xbox 360.

Ik speel namelijk op de pc en ps3, meestal zit ik op de pc en ben ik gek op f2p rpg.(ook de upcoming ones)

Wat is denk jullie beter, een Full hd tv of een complete "budget" game pc.

groet en een fijne dag verder,

at00mb0m

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:25
Zelf een pc samenstellen, en dan door sparen voor een leuke TV, eventueel 2ehands.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Xm0ur3r
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 14:17
Ligt eraan wat je nu voor een pc hebt,
als je in je huidige pc alleen maar een kleine update hoeft te doen kan dat altijd nog later.

• at00mb0m
Xm0ur3r schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:18:
Ligt eraan wat je nu voor een pc hebt,
als je in je huidige pc alleen maar een kleine update hoeft te doen kan dat altijd nog later.
Het is een echte oude pc, tenminste als ik kijk naar de huidige hardware op de markt.

Ik heb nu UhUm ik schaam me al dood :P

p4, 2.6ghz
1.5gb ram

40gb schijft ( WTFF)

6200 ,512mb videokaart.
Windows microsoft xp

Het is Windows en Microsoft, schrijf het dan ook zo.

[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 30-05-2011 19:31]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:29
is het geen optie om er een monitor bij te halen met hdmi?
Kun je meteen je ps3 op aansluiten.

iRacing profiel | Ryzen 7700x | -

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
at00mb0m schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:06:
Beste mensen,

Ik heb thuis een ps3 (momenteel geen TV, oude crt tv was paar dagen geleden ontploft :) )

Maar ik zit in een twijfel. Ik wil graag een nieuwe full hd tv aanschaffen van circa 400 a 600 euro.
Alleen tegelijkertijd denk ik weer aan een game pc, ik bedoel met een HDTV kun je niet echt heel veel dan alleen maar bluray,ps3,xbox 360.

Ik speel namelijk op de pc en ps3, meestal zit ik op de pc en ben ik gek op f2p rpg.(ook de upcoming ones)

Wat is denk jullie beter, een Full hd tv of een complete "budget" game pc.

groet en een fijne dag verder,

at00mb0m
Goeie budget pc kopen, sparen en beetje goede 2de hands HD tv kopen, kan je en je PC op aansluiten en je console. PC gamen op HD tv gaat prima(als je je setup een beetje goed regelt).

Overigens moet je ook een nieuwe hdtv voor wel minder dan 400-600 euro schoren.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Xentor schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:47:
is het geen optie om er een monitor bij te halen met hdmi?
Kun je meteen je ps3 op aansluiten.
PS3 games op een highres monitor is absoluut geen pretje. Die lowres textures en gebrek aan AA zijn ontworpen voor grote tv's met een niet al te hoge resolutie waar je een paar meter van af zit.

[Voor 4% gewijzigd door tehsojiro op 28-05-2011 13:14]

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
^Vind ik wel meevallen hoor. Teminste, ik speel nu op een Dell U2711 native resolutie van 2560 x 1440 en dan ziet het er nog prima uit. Maar dat kan ook per scherm verschillen natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het ligt er echt aan of je het meest wil spelen op je game-pc of PS3 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:05
of gaan kijken voor een 2e hands pctje?
je kan hier bij vraag en aanbod voor een redelijke prijs best mooie setups krijgen.
en HD televisies hoeven ook niet perse meer heel duur in de winkel te zijn.
en de meeste F2P rpg's zijn grafisch ook niet heel erg veeleisend

[Voor 14% gewijzigd door nickertNL op 30-05-2011 10:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• at00mb0m
Rockvee2 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:57:
Het ligt er echt aan of je het meest wil spelen op je game-pc of PS3 :)
Ik vind ze beide erg leuk maar zit toch vaker achter de pc.
Maare dat SD beeld wat ik zie is echt niet mooi man, teveel pixels vandaar een nieuwe tv.

@nickertjeNL

Ik kijk graag op tegen games zoals cabal 2, Blade & soul,diablo 3, guild wars 2 etc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
at00mb0m schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:50:
[...]

Ik vind ze beide erg leuk maar zit toch vaker achter de pc.
Maare dat SD beeld wat ik zie is echt niet mooi man, teveel pixels vandaar een nieuwe tv.

@nickertjeNL

Ik kijk graag op tegen games zoals cabal 2, Blade & soul,diablo 3, guild wars 2 etc
Koop een Full HD tvtje van 300/400 euro en daarbij nog een 2de hands goede game pc ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee