• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-03-2022
Ik wil binnenkort een nieuwe televisie kopen en kwam uit op een 3 tal 40" televisies die mij goed lijken te zijn:

LG 42LW650S - http://www.plasmavisie.nl/product/LG+42LW650S/LED/LG/1014
Samsung UE40D6530 - http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue40d6530-lcd-3d-led-tv/
Panasonic GT30 - http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1300800238

Nu heb ik de LG en Samsung in het echt gezien, maar niet goed kunnen testen omdat de meeste functionaliteit uitgeschakeld was in de showroom. Het 3D beeld van de LG sprak mij aan omdat het passief is (en dus veel fijner kijkt). Maar de Samsung had weer wat meer toeters en bellen (volgens de specs).

Nu ben ik ook benieuwd of 1 (of meerdere) televisies ook media die op mijn NAS staan kan afspelen.

Heeft iemand ervaringen met 1 (of meerdere) van deze modellen in het gebruik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerwinf
Ter info, ik heb de Samsung gekocht en die vindt netjes de Synlogy NAS. Topic mag een slotje op!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 11:16
Hou er wel rekening mee dat de ingebouwde media players lang niet alle codecs ondersteunen. Vaak geen mkv container files en al helemaal geen iso's of dergelijke.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:17

Royz

Kleurenblind!!

Speelt een TV meer dan Divx/Xvid af dan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10
Jup.
mkv's, ifo's, mkv's werkern hier gewoon. Perfect is dnla niet, maar je komt best een eind.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stvn21
Hmm, imo kun je beter een simpele media player kopen. De mede8er bijvoorbeeld. kost zon 90 euro en speelt werkelijk alles af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
Een mede8er heeft weinig voordeel tov de in tv's ingebouwde mediaplayers.
Als je een losse mediaplayer wilt kopen kan je beter meer geld uitgeven en een goed ding kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stvn21
job schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:17:
Een mede8er heeft weinig voordeel tov de in tv's ingebouwde mediaplayers.
Als je een losse mediaplayer wilt kopen kan je beter meer geld uitgeven en een goed ding kopen.
En waar baseer je dit op ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
De dure modellen ken ik niet, maar het model van 90 euro (med400x mini) is te beperkt naar mijn mening.
Ja het ding speelt alles af, maar er ontbreken genoeg zaken die ik belangrijk vind: HD, gigabit, display, snelle cpu (om maar wat dingen te noemen). Ik ging me er aan ergeren en heb wat anders gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerwinf
MKV is (gelukkig) geen probleem. Je moet alleen wel de ondertiteling extracten naar een los SRT bestand om deze weer te kunnen geven. WMVHD speelt hij ook af, alleen heb ik daar (nog) geen geluid, dat moet ik nog uitzoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stvn21
job schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:40:
De dure modellen ken ik niet, maar het model van 90 euro (med400x mini) is te beperkt naar mijn mening.
Ja het ding speelt alles af, maar er ontbreken genoeg zaken die ik belangrijk vind: HD, gigabit, display, snelle cpu (om maar wat dingen te noemen). Ik ging me er aan ergeren en heb wat anders gekocht.
HD? High definition? of bedoel je harddisk? HD speelt hij gewoon af en een harddisk heeft hij inderdaad niet. Maar de ts heeft ook geen HDD nodig. Hij wil hem aan zijn Synology koppelen.

Gigabit is alleen nodig als je van je mediaplayer af wil streamen. Deze heeft dus geen HDD -> 100mbit is voldoende.

display: Ja, het is maar waar je genoegen mee neemt. Ik heb er geen last van en als je de interne media player van de tv gebruikt heb je ook geen display

snelle cpu: cpu van die mede8er mini is snel genoeg
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee