2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
waarom via de pc. De pc moet dan aanstaan als je de xbox gebruikt. Als je een router hebt / gebruikt dan kan 1 lan kabel in de xbox en de andere in de pc toch?
staat een aantal kamers verderop met draadloze versterkers ertussen (fritzrepeater, zonder lan)tweakerharrie schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:17:
waarom via de pc. De pc moet dan aanstaan als je de xbox gebruikt. Als je een router hebt / gebruikt dan kan 1 lan kabel in de xbox en de andere in de pc toch?
maar kabel geen mogelijkheid, ivm vader die angst heeft voor gaten in muur
Anoniem: 377886
Dan zit er niks anders op dan een WIFI adapter voor je xbox te kopen.
http://www.consoleshop.nl...less-network-adapter.html
Je kan kiezen uit een G of een N.
ps: Ik heb een xbox en ik raad je aan om toch een draad te trekken.
http://www.consoleshop.nl...less-network-adapter.html
Je kan kiezen uit een G of een N.
ps: Ik heb een xbox en ik raad je aan om toch een draad te trekken.
Koop een goedkope netwerkswitch (ik heb er een voor 4 euro gevonden op een computerbeurs en werkt nog snel en goed ook) en sluit je xbox en PC daarop aan... Bedraad is altijd beter dan wifi...
Android developer & dürüm-liefhebber
alsnog is het dan bedraad... Ik zal de draad-mogelijkheden eens uitzoeken, maar waarschijnlijk zijn die gelijk aan 0 (zeer grote kamer, als je de kabel langs de randen doet (langs de deur), is het dik 15 meter...Mavamaarten schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:34:
Koop een goedkope netwerkswitch (ik heb er een voor 4 euro gevonden op een computerbeurs en werkt nog snel en goed ook) en sluit je xbox en PC daarop aan... Bedraad is altijd beter dan wifi...
Een ander alternatief is een Powerline adapter setje aanschaffen. Eentje bij de router inprikken, eentje in je kamer. Nadeel is wel dat het wat duurder is. Maar je hebt dan wel (afhankelijk van welke adapter je koopt) een snelle stabiele verbinding. En als je er dan een switch op aansluit in je kamer dan heb je meteen op je PC ook een betere verbinding. Lees anders eens Dit artikel op hardware.info, is wel al 3 jaar oud maar misschien heb je er wat aan.
[Voor 14% gewijzigd door Daffie op 08-06-2011 13:47. Reden: Haakje openen, haakje sluiten...]
Pagina: 1