Toon posts:

mail delivery failure gmail

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 289765

Topicstarter
Hey.

Momenteel heb ik een conflict met een webhosting, naar hun zeggen hebben ze mails verstuurt naar me gmail adres enkel ze kregen ze mail delivery failure reports terug. het incasso burau heeft de emails langs elkaar gelegt en volgens hun waren ze gelijk. volgens het incasso bureau gebeurd het vaker dat mails bij gmail niet bezorgt worden.

Mijn vraag is het mogelijk dat er een fout in mailing systeem van de webhosting zit waardoor hun mail delivery failure reports terug krijgen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 23:19
Natuurlijk maar daar is dan ook verder weinig meer zinnigs over te vertellen zonder details

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mail delivery geeft ook een foutcode, zonder die code kom je niet echt verder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Het incasso burau is helaas niet meer bereikbaar waardoor ik de foutcodes niet kan bemachtige.
ik word in feite door de nederlandse wet (en de VVD) gedwongen om het bedrag te betalen (ook al ben ik het er niet mee eens) aangezien het op een rechtzaak mocht komen de gerechtskosten rond de 800 euro gaan liggen.

enkel de situatie ligt iets anders (het incasso bureau was ZEER slecht bereikbaar sinds de eerste aanmaling die hun verstuurt hebben waardoor ik nu in tijdsnood zit (geld moet maandag op hun rekening starten anders starten hun de gerechtelijke procedures.
verder heb ik een mailtje (hun konden me wel bereiken dus!) ontvangen gehad de nieuwe eigenaar van de webhosting dat de administratie niet op orde was.

maar waar ik nu een beetje mee zit hoe rechtsgeldig zoon mailtje delivery failure report indien de zaak voorkomt. en zijn er eventueel nog andere dingen die ik voor maandag nog kan ondernemen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Euh je hebt neem ik aan een gewoon postadres opgegeven.
Het dunkt mij wanneer je een delivery failure krijgt het gewoon even probeert met een normale/aangetekende brief
(dat geld visa versa ook voor jou, wbt het contact met het incasso bureau)

Kun je aantonen dat je het probleem bedrag hebt betaald ? even een kopietje van het afschrift emailen of op de post gooien

Een gerechtelijk procedure kost hun ook geld, incasso bureaus blaffen nogal hoog van de toren. Bel ze nogmaals en stuur gewoon per definite een brief. eventueel met een kopie van de mail dat de administrati eniet in orde is.

Als je zelf bewust iets verzuimd moet je niet zeuren natuurlijk

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
het probleem bedrag is niet betaald aangezien ik simpelweg nooit een rekening heb binnen gekregen, de webhosting heeft naar hun zeggen geprobeerd de facturen digitaal te versturen enkel hun kregen doen de mail delivery failure. dus ik was me helemaal er niet van bewust dat er een rekening openstond bij de webhosting.

ik heb trouwens ook even rond gezocht op de naam van de desbetreffende webhosting (interion) en vond meer mensen die er problemen mee hebben ik ga me daar even verder in verdiepen.

maar ik zal er even over na denken wat mijn volgende stap zal zijn, in mijn ogen vind ik dat hun fout zijn als de nieuwe eigenaar van de webhosting me zonder moeite kon bereiken waarom de oude eigenaar dan niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Begin nou maar gewoon met het betalen van het verschuldigde bedrag.
Je hebt toch een service afgenomen ..

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 289765 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:36:
ik word in feite door de nederlandse wet (en de VVD) gedwongen om het bedrag te betalen
Want? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-04 22:00
Anoniem: 289765 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:22:

Mijn vraag is het mogelijk dat er een fout in mailing systeem van de webhosting zit waardoor hun mail delivery failure reports terug krijgen.
Zonder het mail delivery failure report hier te posten kunnen wij natuurlijk weinig zinnigs zeggen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 10:08

IEF

Why so serious?

Op deze manier is het een niet al te zinvol topic. Je geeft geen enkele technische details, alleen 'of er een fout in hun mailsysteem kan zitten'.

Hier kunnen we niets mee.

Betreft je incassobureau probleem, dat past wellicht beter in Shopping Forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee