Ik heb dit topic nog niet gezien en niet kunnen vinden dmv de zoek functie. Mocht het al bestaan dan houd ik mij aanbevolen voor een cursus "Hoe te zoeken op GoT".
Ik ben vandaag begonnen met het zoeken naar een nieuwe telefoon + abonnement, omdat mijn huidige contract over 3 maanden verloopt.
Als een echte tweaker en echte Hollander ben ik dus het internet opgegaan om te kijken of mijn ideale combinatie ergens voor een leuk prijsje beschikbaar was. Dit omdat ik weet dat ik extra moet bijbetalen voor het toestel.
Nu viel mijn kin op de grond toen ik de grote prijsverschillen zag tussen de provider (zelfs intern) en bij andere partijen, die exact hetzelfde aanbieden).
Hier mijn voorbeeld:
Toestel: Samsung Galaxy S II
Abonnement: T-mobile i-150 (€29,50 per maand, eerste 4 maanden gratis)
Prijzen (incl. aansluitkosten, verzendkosten, etc.):
t-mobile.nl - nieuw abonnement - € 229,98
t-mobile.nl - verlengen abonnement - € 219,95
belnu.nl - nieuw abonnement - € 113,95
belnu.nl - verlengen abonnement - € 163,95
gsmwijzer.nl - nieuw abonnement - € 97,20
gsmwijzer.nl - verlengen abonnement - € 142,95
En ik had er nog veel meer (zelfs ééntje duurder dan T-mobile zelf).
Zoals jullie zien zijn de prijsverschillen schokkend, tot € 130,00 verschil! En dat voor hetzelfde toestel, hetzelfde abonnement en dezelfde "actie".
Nu is mijn vraag en discussiepunt:
Is dit normaal en hoe is het überhaupt mogelijk?
Tevens vind ik de verschillen tussen een nieuw abonnement en een bestaande klant erg vreemd. Bij T-mobile krijg is € 10,- "korting" (zozo...) terwijl ik bij andere partijen extra moet betalen
Ik zou zeggen; brand los!
PS. helaas heb ik al een T-mobile abonnement, dus moet ik verlengen (ivm nummerbehoud). En omdat T-mobile de enige provider is die én onbeperkt internet aanbied én waarmee is thuis een goed signaal heb, ben ik bang dat dit mijn enige keus is. Tenzij iemand een andere geniale oplossing heeft.
Ik ben vandaag begonnen met het zoeken naar een nieuwe telefoon + abonnement, omdat mijn huidige contract over 3 maanden verloopt.
Als een echte tweaker en echte Hollander ben ik dus het internet opgegaan om te kijken of mijn ideale combinatie ergens voor een leuk prijsje beschikbaar was. Dit omdat ik weet dat ik extra moet bijbetalen voor het toestel.
Nu viel mijn kin op de grond toen ik de grote prijsverschillen zag tussen de provider (zelfs intern) en bij andere partijen, die exact hetzelfde aanbieden).
Hier mijn voorbeeld:
Toestel: Samsung Galaxy S II
Abonnement: T-mobile i-150 (€29,50 per maand, eerste 4 maanden gratis)
Prijzen (incl. aansluitkosten, verzendkosten, etc.):
t-mobile.nl - nieuw abonnement - € 229,98
t-mobile.nl - verlengen abonnement - € 219,95
belnu.nl - nieuw abonnement - € 113,95
belnu.nl - verlengen abonnement - € 163,95
gsmwijzer.nl - nieuw abonnement - € 97,20
gsmwijzer.nl - verlengen abonnement - € 142,95
En ik had er nog veel meer (zelfs ééntje duurder dan T-mobile zelf).
Zoals jullie zien zijn de prijsverschillen schokkend, tot € 130,00 verschil! En dat voor hetzelfde toestel, hetzelfde abonnement en dezelfde "actie".
Nu is mijn vraag en discussiepunt:
Is dit normaal en hoe is het überhaupt mogelijk?
Tevens vind ik de verschillen tussen een nieuw abonnement en een bestaande klant erg vreemd. Bij T-mobile krijg is € 10,- "korting" (zozo...) terwijl ik bij andere partijen extra moet betalen

Ik zou zeggen; brand los!
PS. helaas heb ik al een T-mobile abonnement, dus moet ik verlengen (ivm nummerbehoud). En omdat T-mobile de enige provider is die én onbeperkt internet aanbied én waarmee is thuis een goed signaal heb, ben ik bang dat dit mijn enige keus is. Tenzij iemand een andere geniale oplossing heeft.