Toon posts:

Muziek iPod Touch stopt na eerste nummer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 303992

Topicstarter
Mijn vader heeft een iPod Touch uit 2009. Sinds hij muziek van een zekere artiest op zijn iPod heeft geplaatst, stopt de iPod met muziek afspelen nadat het eerste nummer. De iPod keert terug naar het hoofdmenu, de allereerste tab op de muziekspeler. De muziek stopt er mee. Dit geldt voor alle nummers op de iPod.

De software heb ik intussen reeds vernieuwd en alle data van de iPod heb ik verwijderd. Echter zet dit geen zolen aan de dijk heb ik gemerkt. Nu ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die deze problemen ook ervaren hebben met hun iPod of mp3-speler of door een andere reden weten dit op te lossen?

Vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Hier mensen die er ook ervaring mee hebben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 303992

Topicstarter
Super, ik moet zeggen dat ik dacht goed gezocht te hebben op Google. Maar het kan beter zo te zien. Bedankt zeg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > 4i

Wise enough to play the fool

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee