Beste medeforummers,
ik zit met een lastig probleem.
Sinds een vriend zijn grafische kaart verving door een zwaarder exemplaar kwamen nogal wat problemen tevoorschijn.
Ten eerste moest ik zorgen voor een 6puntsconnector voor de grafische kaart omdat deze er standaard niet was en moest ik de drivers vervangen.
So far geen probleem en nadat dat gebeurd was bootte hij probleemloos.
Nu wil de computer echter soms niet meer booten, niet altijd, maar soms.
Na even zoeken dacht ik dat het aan de voeding zou liggen, aangezien er oorspronklijk een 300W model in stak. Bij deze verving ik de voeding door een 500W model.
Nu komt het probleem nog steeds voor met de nieuwe voeding en grafische kaart.
Toen ik de voeding pas had geinstalleerd was het booten weer geen probleem, echter werd ik net gebeld dat het weer niet wou.
De fan van de GPU (evenals de anderen) draait op het maximum en er komt niets op het scherm.
Help?
nieuwe voeding : Antec Basiq 500W
nieuwe GPU : MSI N250GTS
ik zit met een lastig probleem.
Sinds een vriend zijn grafische kaart verving door een zwaarder exemplaar kwamen nogal wat problemen tevoorschijn.
Ten eerste moest ik zorgen voor een 6puntsconnector voor de grafische kaart omdat deze er standaard niet was en moest ik de drivers vervangen.
So far geen probleem en nadat dat gebeurd was bootte hij probleemloos.
Nu wil de computer echter soms niet meer booten, niet altijd, maar soms.
Na even zoeken dacht ik dat het aan de voeding zou liggen, aangezien er oorspronklijk een 300W model in stak. Bij deze verving ik de voeding door een 500W model.
Nu komt het probleem nog steeds voor met de nieuwe voeding en grafische kaart.
Toen ik de voeding pas had geinstalleerd was het booten weer geen probleem, echter werd ik net gebeld dat het weer niet wou.
De fan van de GPU (evenals de anderen) draait op het maximum en er komt niets op het scherm.
Help?
nieuwe voeding : Antec Basiq 500W
nieuwe GPU : MSI N250GTS