Toon posts:

[Win7] verkeerde versie geinstalleerd?*.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.565 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 09:55
Hallo allemaal..

Ik zit met een probleem.. Wellicht dat jullie me kunnen helpen;

Voor een kennis van me heb ik een nieuwe laptop besteld. Deze heb ik inmiddels in huis. Er stond een OEM versie van Windows 7 Home Premium 64Bit op voorgeïnstalleerd, incl. de broodnodige rotzooi die fabrikanten altijd mee instaleren. (allerlei trials, en andere software die je nooit gebruikt)

Wat ik altijd doe bij dit soort systemen is direct een clean install doen, zodat het systeem mooi leeg, kaal en vooral snel is.. Ook waren de partities wat onlogisch ingedeeld, dus ik ontkwam er niet aan om alles te formateren..

Het probleem is het volgende: Er staat een serie nummer voor windows 7 achter op de laptop. Ik weet dat deze alleen geschikt is voor OEM versies.. Ik heb dus een OEM versie van windows 7 home premium gedwonload, deze geïnstalleerd, en met de productcode die bij de laptop hoort geactiveerd.. Geen problemen tot nu toe.. Windows is netjes geactiveerd..

Het probleem is de taal.. Ik gebruik zelf altijd windows 7 Ultimate (heb ook nog nooit anders gebruikt) en hiermee kan je language packs downloaden.. De versie die ik voor die laptop had gedownload was Engelstalig, dus ik denk; "ff een language packje downloaden" Wat blijkt? Dat zit niet ingebakken in Home premium. :s Alleen proffesional en ultimate hebben deze optie..

Vervolgens weer op internet gaan kijken naar een goede torrent, maar wat blijkt? Ik kan NERGENS een Nederlandstalige versie vinden van Windows 7 Home premium OEM 64Bit vinden..

Ik heb met Microsoft gebeld, maar die geven aan dat zij alleen de retail versies verkopen, en ik voor de OEM versie echt bij de fabrikant moet zijn.. Ik heb Acrer gebeld, en zij geven aan dat er een partitie op de schijf stond met deze OEM image, en ik bij het opstarten van de laptop de mogelijkheid heb gekregen om deze op een schijf te branden, en dat deze lege schijfjes zouden zijn meegeleverd.. Nou, dat is dus niet het geval! Ook is me die hele melding ontschoten, en heb ik zelfs nog op de schijf zitten zoeken of ik een dergelijke image file kon vinden, maar niet dus.. :s Ze konden me wel een nieuw schijfje opsturen, maar hiervoor moet €60,- worden betaald:s. Mocht ik dat doen, dan heb ik dus wel weer al die meegeleverde rotzooi op die laptop staan, en dat wil ik nou juist niet..

Ik zit met mijn handen in het haar! Ik wil die laptop namelijk zo snel mogelijk aan die kennis geven.. Weet iemand van jullie misschien een goede download voor een bovengenoemde versie? Ik heb zelf dus de legitieme code!!

Of heeft iemand van jullie misschien zo'n OEM versie liggen die hij (tegen geringe betaling) wil branden en opsturen?!

Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen doen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:57
er zijn ook tooltjes voor home premium dat je gewoon language pack kunt gebruiken
dacht dat Vistalizer (of zoiets) het kon

EDIT: vistalizator

[Voor 8% gewijzigd door ExploitSolo op 27-05-2011 15:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stomme opmerking wellicht, maar moet er met alle geweld een (verselijke) NL versie op? Laat het lekker zoals het bedoeld is ipv vreselijke vertalingen als geüpdatet enz.

Just my 2 cents

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 14:30
Ik lees hier op internet dat je mits een aanpassing van ei.cfg op je Windows7 DVD gewoon een OEM DVD hebt:
As it stands your bother's retail install disk will not work with your OEM product key. It'll install, but your product key would be rejected for activation.

That's because, in a file on the install disk, there is a preset value for the 'Channel' to which the licensing belongs. In a file called ei.cfg one of the entries is called 'Channel' and the value set for that variable on a retail install disk is set as 'Retail'. For the OEM key to be accepted that variable needs to be set to 'OEM'.

It's rather easy to fix, if you wish to make a 'roll your own' install disk to use, but you need to use a suitable third party software tool to do the job. A suitable software tool will be one which performs the functions of:

* Creating an .ISO file disk image from an optical disk.
* Allowing the contents of files within that ISO image to be edited.

ISOBuster is a popular such tool.

So the procedure required is:

* Create an ISO image of the install disk
* Locate the file ei.cfg which is in the \sources folder on the disk
* Alter the entry value for 'Channel' from Retail to OEM
* Burn the altered ISO image to disk, to create a new install disk which will work with your OEM install key.

Note: These procedures are not "supported by Microsoft" ones, despite the fact that related procedures have been mentioned in Microsoft technical blogs etc. They'll work just fine, but if you require any further assistance with them you can't expect that it'll come from the formal customer support arrangements.
Als je met die DVD naar USB tool van MS even een usbstickje maakt kan je die file makkelijk aanpassen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 07:35
(jarig!)
Als je zo'n MUI pack op het internet kan vinden dan kan je die ook handmatig met meegeleverde tools installeren. Ik heb het zelf gedaan voor W7 pro van MSDNAA, werkte prima. Weet alleen zo niet meer wat de precieze commandline opdracht was, maar dat is vast te googlen.

Edit: ik weet dat het neit veel helpt, maar nu weet je in ieder geval zeker dat het kan ;)

[Voor 14% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 27-05-2011 15:31]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Moet je gewoon de taal van kunnen veranderen met een pack hoor ?
En de CD is echt wel te krijgen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 10:10
Beste powermarcel10,

Is nog een recovery partitie en die zet je terug? (via ALT+F10)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:02

ByteDelight

Retro computing is alive!

Hoezo genaaid door Acer? Wat heeft dat ermee te maken?
Acer heeft toch helemaal niets verkeerds gedaan?

Inderdaad: je moet gewoon (en dat is echt niet zo moeilijk) een juiste oem-dvd zien te bemachtigen.
Dus een Windows 7 Home Premium x64 NL dvd.
Desnoods leen je die van iemand anders die de dvd heeft, volgens mij doe je dan niets illegaals.
That's all.

O ja, en natuurlijk effe opnieuw installeren.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:50

Pixeltje

Woo-woohoo!

Erwinvz1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:34:
Beste powermarcel10,

Is nog een recovery partitie en die zet je terug? (via ALT+F10)
Nee, want hij zegt dat hij 't ding leeggeschopt heeft en de partities anders heeft ingedeeld.

Denk dat beste oplossing is om een NL versie van w7 te zoeken en dat ei.cfg bestandje aan te passen. werkte hier..

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwinvz1
Pixeltje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Nee, want hij zegt dat hij 't ding leeggeschopt heeft en de partities anders heeft ingedeeld.

Denk dat beste oplossing is om een NL versie van w7 te zoeken en dat ei.cfg bestandje aan te passen. werkte hier..
Maar die key op je laptop/pc is bij Oems toch niet de werkelijke key??
Ik heb namelijk heel veel HP machines gezien waar de ID gewoon geljik is.
De sticker is niet de echte code toch???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10
powermarcel10 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:24:
Bladieblablabla heel groot verhaal.
Wat als je tijdens het activeren naar microsoft belt i.p.v. via internet activeren. Dat kan werken.

Edit: Mocht het niet werken laat het me weten, dan vinden we nog wel een passende (legale) oplossing.

[Voor 19% gewijzigd door Hakulaku op 27-05-2011 15:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Erwinvz1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Jawel ?, de cd is waardeloos waarom denk je hij er niet bij zit ?.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:09
Erwinvz1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Die sticker is de CDkey ja.
Vaak als je als bedrijf een grote bestelling doet, neem je een corporate oem licentie. Dan heb je dus een X aantal pc met dezelfde key.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwinvz1
RocketKoen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Die sticker is de CDkey ja.
Vaak als je als bedrijf een grote bestelling doet, neem je een corporate oem licentie. Dan heb je dus een X aantal pc met dezelfde key.
Volgens mij niet.
Er bestaan voor dit soort zaken een master key. (per merk en windows versie anders)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:02

ByteDelight

Retro computing is alive!

Was nou het probleem?

Met:
je moet gewoon (en dat is echt niet zo moeilijk) een juiste oem-dvd zien te bemachtigen.
Desnoods leen je die van iemand anders die de dvd heeft, volgens mij doe je dan niets illegaals.
bedoel ik dus een generieke oem-dvd, niet persé van Acer.
Daar werkt de produktcode prima mee hoor.

Dus: vraag aan iemand op je werk ofzo of hij een Win7 HP x64 dvdtje heeft, leen 'm en klaar.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
ExploitSolo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:26:
er zijn ook tooltjes voor home premium dat je gewoon language pack kunt gebruiken
dacht dat Vistalizer (of zoiets) het kon

EDIT: vistalizator
Ga ik even naar kijken.. Bedankt!
Notna schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:29:
Stomme opmerking wellicht, maar moet er met alle geweld een (verselijke) NL versie op? Laat het lekker zoals het bedoeld is ipv vreselijke vertalingen als geüpdatet enz.

Just my 2 cents
Ik vind de nederlandstalige vertaling prima :) Zitten misschien een paar kleine slordigheden in, maar die worden met windows update (inde toekomst) vast wel verholpen)
EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:30:
Als je zo'n MUI pack op het internet kan vinden dan kan je die ook handmatig met meegeleverde tools installeren. Ik heb het zelf gedaan voor W7 pro van MSDNAA, werkte prima. Weet alleen zo niet meer wat de precieze commandline opdracht was, maar dat is vast te googlen.

Edit: ik weet dat het neit veel helpt, maar nu weet je in ieder geval zeker dat het kan ;)
Als jij het zegt, ga ik daar maar van uit ;)
Mektheb schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:31:
Moet je gewoon de taal van kunnen veranderen met een pack hoor ?
En de CD is echt wel te krijgen :)
Je kunt de taal via de standaard windows update dus NIET krijgen met starter, basic en home premium.. Alleen met ultimate en proffesional.. (ik ging er dus van uit dat dit met elke versie kon)
En als je er zo stellig van bent dat heel specifiek: Windows 7 home premium NL 64Bit te vinden is, kan je me een linkje sturen? :) De productcode is alleen heel specifiek geldig voor deze versie..
bverstee schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:36:
Hoezo genaaid door Acer? Wat heeft dat ermee te maken?
Acer heeft toch helemaal niets verkeerds gedaan?

Inderdaad: je moet gewoon (en dat is echt niet zo moeilijk) een juiste oem-dvd zien te bemachtigen.
That's all.

O ja, en natuurlijk effe opnieuw installeren.
Zoals ik aangaf, ik heb op de harde schijf nergens een partitie kunnen vinden waar die image file opstond.. Acer gaf ook aan dat er lege schijfjes zouden zijn meegeleverd om deze te kunnen installeren, maar dat is dus ook niet zo.. Opzich heeft Acer niks verkeerd gedaan, maar vind wel dat ze me uit service overwegingen een gratis schijfje mogen opsturen.. De laptop kostte bijna €1.000,- !! Als ik ze nou vroeg om een nieuwe schijf + serial, dan is het een ander verhaal.. Maar zoals hier al eerder gezegt is, is heeft het schijfje opzich geen waarde.. De licentie kost het geld, het schijfje niet.. En het is voor hun een kleine moeite om me die even op te sturen.. Vind het gewoon belachelijk dat ik hiervoor €60,- moet betalen. :s

Verder ken ik zo niet iemand die heel specifiek de genoemde versie van windows heeft liggen.. Daarom vraag ik hier of iemand me wil helpen..
Hakulaku schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Wat als je tijdens het activeren naar microsoft belt i.p.v. via internet activeren. Dat kan werken.

Edit: Mocht het niet werken laat het me weten, dan vinden we nog wel een passende (legale) oplossing.
Het activeren is het probleem niet.. Ik heb immers de code wel.. het gaat puur en alleen om de installatieschijf..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huismus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 23:08
Modbreak:Knip. Niet de bedoeling warez te verspreiden via GoT.

[Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 27-05-2011 17:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 367390

In Windows 7 kan je trouwens perfect een retail DVD gebruiken om een OEM te activeren. Vroeger bij Windows XP had je voor OEM echt een OEM nodig (en voor retail een retail) maar dat is nu dus niet meer het geval. Het is de key zelf die bepaalt type je hebt, niet langer de CD of DVD.

Via de WAIK kan je die MUI trouwens wel toevoegen en opnieuwe branden, maar dat is niet iets dat je zomaar snel even gaat doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
bverstee schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:51:
Was nou het probleem?

Met:

[...]

bedoel ik dus een generieke oem-dvd, niet persé van Acer.
Daar werkt de produktcode prima mee hoor.

Dus: vraag aan iemand op je werk ofzo of hij een Win7 HP x64 dvdtje heeft, leen 'm en klaar.
Wat ik aangeef: Het moet heel specifiek Windows7, Home premium, NL, 64Bit zijn.. Ik ken heel toevallig niemand die zo'n schijfje heeft liggen.. Of misschien ken ik ze wel, maar weet ik niet dat ze hem hebben! :p Das natuurlijk wat anders ;)

Heb het hele internet al afgestruind naar een goede torrent of NZB.. Ben nu wel 2 NZB's aan het downloaden, maar dat gaat tergens traag, en vraag me af of het de goede zijn..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 367390 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:04:
In Windows 7 kan je trouwens perfect een retail DVD gebruiken om een OEM te activeren. Vroeger bij Windows XP had je voor OEM echt een OEM nodig (en voor retail een retail) maar dat is nu dus niet meer het geval. Het is de key zelf die bepaalt type je hebt, niet langer de CD of DVD.

Via de WAIK kan je die MUI trouwens wel toevoegen en opnieuwe branden, maar dat is niet iets dat je zomaar snel even gaat doen
Weet je dat zeker? Retail versies van windows 7 home premium 64 bit zijn namelijk volgens mij een stuk beter te vinden.. Dan ga ik dat proberen, maar heb er eerlijk gezegt een hard hoofd in..

Die had ik al wel gevonden, maar die doen het hier niet:s ik download overgins met de nieuwsgriepserver van Ziggo, ook niet de meest snelle en stabiele volgens mij..

[Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 27-05-2011 17:20. Reden: Links naar usenet / torrents niet nodig op GoT]

Acties:
  • 0Henk 'm!

De versie die we hier op t werk gebruiken om te deployen via MDT is afkomstig van MSDN (en dat is dezelfde als de retail) en we activeren die allemaal met de OEM key die op de lenovo devices plakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 13:55
powermarcel10 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:06:
[...]

[...]

Weet je dat zeker? Retail versies van windows 7 home premium 64 bit zijn namelijk volgens mij een stuk beter te vinden.. Dan ga ik dat proberen, maar heb er eerlijk gezegt een hard hoofd in..

Die had ik al wel gevonden, maar die doen het hier niet:s ik download overgins met de nieuwsgriepserver van Ziggo, ook niet de meest snelle en stabiele volgens mij..
weet niet waar je vandaan kom maar ik heb hier nog tig home premium 64 bit oem dvdtjes liggen origineel. dm me anders maar mag je voor blikje fris ophalen :)

How are you doing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
stftweaker schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:09:
[...]

weet niet waar je vandaan kom maar ik heb hier nog tig home premium 64 bit oem dvdtjes liggen origineel. dm me anders maar mag je voor blikje fris ophalen :)
Ow meen je! Ik woon in Groningen.. Het zijn nederlandstalige versies??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 367390 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:04:

http://www.goeievraag.nl/...emium-oem-licentie.147359

Hierboven word anders weergegeven.. Zijn een beetje tegenstrijdige verhalen die ik op het internet lees.. De één geeft aan dat het wel kan, de ander niet...

Acties:
  • 0Henk 'm!

powermarcel10 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:19:
[...]

http://www.goeievraag.nl/...emium-oem-licentie.147359

Hierboven word anders weergegeven.. Zijn een beetje tegenstrijdige verhalen die ik op het internet lees.. De één geeft aan dat het wel kan, de ander niet...
Zoals ik hierboven al zei gebruiken wij dus MDT2010 om Windows 7 Professional te deployen. maar anggezien we geen enterprise agreement meer hebben met MS gebruiken we dus de keys die op de OEM stikkers plakken van de Lenovo machines. Echter komt onze Windows 7 Pro versie gewoon uit ons MSDN abo en daar kan je (wij althans) geen OEM downloaden. MSDN geeft weer dat die versie Retail is. Dus wij installeren op al die machines een Retail versie en activeren ze met een OEM key. Met Windows XP ging dit vroeger niet, je kon hem zelfs niet eens installeren als je niet de juiste key had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 367390 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Zoals ik hierboven al zei gebruiken wij dus MDT2010 om Windows 7 Professional te deployen. maar anggezien we geen enterprise agreement meer hebben met MS gebruiken we dus de keys die op de OEM stikkers plakken van de Lenovo machines. Echter komt onze Windows 7 Pro versie gewoon uit ons MSDN abo en daar kan je (wij althans) geen OEM downloaden. MSDN geeft weer dat die versie Retail is. Dus wij installeren op al die machines een Retail versie en activeren ze met een OEM key. Met Windows XP ging dit vroeger niet, je kon hem zelfs niet eens installeren als je niet de juiste key had.
Oké, bedankt.. Ik ben inmiddels al een juiste retail versie aan het downloaden, en dat gaat met 3MB p/s, en hij is over 12 minuutjes klaar.. Ga het maar gewoon proberen.. Laat wel ff weten of t gelukt is.. Als dit zo is ben ik heeeeeel blij! :d

Acties:
  • 0Henk 'm!

powermarcel10 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:33:
[...]

Oké, bedankt.. Ik ben inmiddels al een juiste retail versie aan het downloaden, en dat gaat met 3MB p/s, en hij is over 12 minuutjes klaar.. Ga het maar gewoon proberen.. Laat wel ff weten of t gelukt is.. Als dit zo is ben ik heeeeeel blij! :d
succes!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 16:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Als het niet lukt, heb ik nog wel een special opstart dvd liggen met daarop alle 32 en 64 bits versies van windows 7, (Starter, Basic, Premium, Professional, Ultimate...), alleen de Nederlandse taal. Deze gebruik ik altijd als ik een laptop van een klant opnieuw moet installeren. Het zijn de officiele ongewijzigde versies, maar dan wel samen op 1 dvd. Bij het opstarten vanaf die dvd, kun je kiezen welke versie je exact wilt installeren. Activeren gaat trouwens prima, de meeste computers die ik hier krijg hebben een Home Premium OEM versie, waarbij ik altijd netjes die product-key invoer die op de computer geplakt zit.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 07:35
(jarig!)
Als je een MUI-pack hebt:
Without button, is possible too:
-run command prompt as administrator
-type dism /online /add-package /packagepath:driveletter\dir\lp.cab
-in regedit del key \HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI UILanguage\eu-us (is volgens mij niet nodig, als je het laat staan heb je alleen Engels als extra optie)

and to change language in boot:

bcdedit /set {current} locale pt-br
bcdboot %WinDir% /l pt-br
http://www.winmatrix.com/...n-windows-7-professional/

Er is volgens mij wel een betere tutorial te vinden, maar mijn internet doet brak dus hier moet je het even mee doen voor nu ;)

[Voor 6% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 27-05-2011 17:15]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
Ik had een site voor dit soort problemen om language packs te downloaden die werkten. Maar ben de sitenaam vergeten. Ik laat mijn brein ff goed kraken....

zoals eerder genoemd, vistalizator. http://froggie.sk/

[Voor 15% gewijzigd door Deef_K op 27-05-2011 17:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dacht dat het onderhand wel bekend was (en daardoor ook goed terug te vinden) dat taalpakketten alleen voor Enterprise/Ultimate versies te krijgen zijn.

De manier van handelen en je topictitel doen het ergste vermoeden.
Om dan op een dergelijke manier je eigen *****up te willen schuiven op de leverancier is flauwekul als je zelf op de 'bestel nu' knop klikt.

[Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 27-05-2011 19:41]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee