Zie hier gelijk mijn eerste bericht.
Zit met het volgende, heb paar dagen geleden een ontzettend leuk systeem gekocht ook omdat ik eraan toe was weer en tevens in de gamedesign zit.
Al goed hier onder specs :
- ASUS Sabertooth P67
- Intel I7 2600 Sandy
- Kingston HyperX 8GB 1600mhz
- 2x MSI N560GTX Ti-Hawk 950mhz
- OCZ SSD 80GB
- Samsung 1TB voor opslag
- XFX PRO850Watt core voeding
Mijn probleem :
Ik heb alles geinstalleerd maar hij ziet mijn 2e videokaart niet.
Daarmee bedoel ik, krijg geen melding "wilt u sli gaan gebruiken" en in apparaatbeheer zie ik er maar 1
Geprobeerd :
- SLI bridge niet vergeten
- Stroom voor kaarten niet vergeten
- Kaarten los van elkaar getest in slot 1, doen het, alle lampjes branden ook.
- Kaarten omgewisseld
- Kaart alleen in pci-e 2 gedaan maar krijg geen beeld ( weet niet of dit normaal is )
- Verschillende standen geprobeert, zit een switch op de kaart ( 1- performance 2- silence 3 -reserved ofzo )
- Alle drivers verwijderd, eerst 1 kaart, installere en dan pas de 2e erbij
Niks van dit alles werkt, ik heb Alternate gebelt en die teschnische dienst zeg, stuur de pc maar effe retours...
In de bios staat het op PCI/PEG ofzo.. dus dat was goed lijkt me.
Maar er was nog iets dat over PCI-E ging in de bios.. U3 mode en X1 meen ik... in U3 zet die USB3.0 aan en word de PCI-e 2 disabled.. maar ik weet niet of dat gaat over die mini pci sloten of videokaart slot.
Zo'n pc held ben ik dan ook weer niet.
Ik wil gewoon graag een oplossing, en die kan ik vast hier vinden
Zit met het volgende, heb paar dagen geleden een ontzettend leuk systeem gekocht ook omdat ik eraan toe was weer en tevens in de gamedesign zit.
Al goed hier onder specs :
- ASUS Sabertooth P67
- Intel I7 2600 Sandy
- Kingston HyperX 8GB 1600mhz
- 2x MSI N560GTX Ti-Hawk 950mhz
- OCZ SSD 80GB
- Samsung 1TB voor opslag
- XFX PRO850Watt core voeding
Mijn probleem :
Ik heb alles geinstalleerd maar hij ziet mijn 2e videokaart niet.
Daarmee bedoel ik, krijg geen melding "wilt u sli gaan gebruiken" en in apparaatbeheer zie ik er maar 1
Geprobeerd :
- SLI bridge niet vergeten
- Stroom voor kaarten niet vergeten
- Kaarten los van elkaar getest in slot 1, doen het, alle lampjes branden ook.
- Kaarten omgewisseld
- Kaart alleen in pci-e 2 gedaan maar krijg geen beeld ( weet niet of dit normaal is )
- Verschillende standen geprobeert, zit een switch op de kaart ( 1- performance 2- silence 3 -reserved ofzo )
- Alle drivers verwijderd, eerst 1 kaart, installere en dan pas de 2e erbij
Niks van dit alles werkt, ik heb Alternate gebelt en die teschnische dienst zeg, stuur de pc maar effe retours...
In de bios staat het op PCI/PEG ofzo.. dus dat was goed lijkt me.
Maar er was nog iets dat over PCI-E ging in de bios.. U3 mode en X1 meen ik... in U3 zet die USB3.0 aan en word de PCI-e 2 disabled.. maar ik weet niet of dat gaat over die mini pci sloten of videokaart slot.
Zo'n pc held ben ik dan ook weer niet.
Ik wil gewoon graag een oplossing, en die kan ik vast hier vinden