Prestatieverbetering voor mijn Geforce2GTS, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Hello,

Ik heb momenteel mijn Asus V7700 op de volgende settings lopen: core op 210 en mem op 360, ik gebruik nVidia Det 7.52 en heb dan in 3dmark een score van 6361 (specs van mijn pc zie sig.), nu wil ik dit nog verder optimaliseren.... tot hoever kan ik mijn core opvoren zonder extra koeler (dus met standaard koeler?) en hoever kan ik mijn mem nog opvoeren zonder extra koeler... bovendien wat is ongeveer de winst als ik hier koelribbetjes op zou plakken? (in mhz)... Voorts heb ik enige tijd geleden (1 week) geprobeerd om Via4in1 drivers te installeren, maar die gaven zware stab.problemen... is er een bepaalde manier van installeren nodig? (ik=dom wat dat betreft) en leveren deze wat winst op?

Alvast bedankt!!

Verwijderd

euhh ja dat levert meestal wel winst op ja, 4in14.29 is nu uit, die doet het bij mij prima, ook zou ik detonator 10.80 maar es proberen... en je kunt je gforce gewoon opvoeren, maar hoeveel is moeilijk te zeggen....... dan moet je gewoon proberen....... en sinks op je mem is aan te raden al zal het je "slechts" 10-15 EXTRA opleveren boven de snelheid zonder heatsinks

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

verkeerd

Verwijderd

Hmz heb laatst bij een electronica zaak wat sinkjes gevonden, perfect voor op m`n vidkaart. Laatst er ff opgezet, uiteraard met thermal paste. Mjam! draai nu op core 210 en memory op 410Mhz. eerst zat ik op 200/400 voor een behoorlijk beeld. Op zich is dit exemplaar al erg hoog te overclocken, nu doet ie het helemaal goed.
Heb nog 2 40wat peltiers, maar heb geen heatsink die de warmte aankan, heeft dus nog geen zin om em op de core of heatsinkjes te plaatsen. Had al wel ff op de core geprobeert met wat extra fans, geen betere resultaten. :(