Toon posts:

Driver probleem voor PowerColor HD4670 1GB DDR3 AGP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 59311

Topicstarter
Ik heb sinds recent een PowerColor HD4670 1GB DDR3 AGP in handen.
Deze kaart werkt in Windows 7 64bit met de standaard drivers van PowerColor, maar ik wil de catalyst drivers van ATI zelf kunnen installeren omdat de Powercolor drivers al meer dan een jaar oud zijn.

Catalyst control center is ook niet aanwezig op de Powercolor drivers.

Het probleem is dat de catalyst drivers niet willen installeren, ze zeggen dat er geen compatibele hardware aanwezig is. Ook de AGP fix wil niet installeren.

Iemand enig idee hoe ik de catalyst drivers erop krijg?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03 12:55

®androiid

Euroshopper

Welke driver heb je geprobeerd te installeren dan?

had je maar een nvidia kaart he :$

[Voor 6% gewijzigd door ®androiid op 27-05-2011 13:16]

Pils €0,50

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 14:25
®androiid schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:16:
Welke driver heb je geprobeerd te installeren dan?

had je maar een nvidia kaart he :$
Je hele reactie slaat nergens op, volgens mij is het gewoon bedoeld om te trollen aangezien hij duidelijk meld welke drivers hij geprobeerd heeft.

Ontopic:

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn 'oude' PC en een 3650 HD AGP, de oplossing was:

http://www.sevenforums.co...i-radeon-3650-hd-agp.html

Probeer eens of je daaruit wat meer te weten kan komen.

[Voor 12% gewijzigd door Dylan93 op 27-05-2011 13:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03 12:55

®androiid

Euroshopper

Dylan93 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Je hele reactie slaat nergens op, volgens mij is het gewoon bedoeld om te trollen aangezien hij duidelijk meld welke drivers hij geprobeerd heeft.
was niet om te trollen ;) dat van de nvidia kaart was een grapje, waar is je humor schat?

de vraag om welke driver kan zijn dat die misschien iets verkeerd heeft geprobeerd was maar een vraag

Pils €0,50

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee