Toon posts:

nieuwe 3d-plank ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD athlon 800 @ 800, 128 mb , 2*15gb, ASUS AGPv3800 (32mb) ,viper (4mb) voor tweede scherm. Gamen vind ik matig gaan. met de 3dmark2001 haal ik een matige score van zo'n 750. Het installeren van Nvida detonator 6,56 vergrootte het probleem alleen (score van 550). Ik heb het gevoel dat de scores veel te matig zijn. Wat kan ik er nu nog aan doen ?
Of moet ik gewoon op zoek naar een nieuwe videoplank ? :'(
Gegroet: Ceajay... e-mail: fjams45@hotmail.com

Verwijderd

Beetje meer geheugen, misschien een nieuwe videoplank en eraan denken dat als je echt hoge 3d mark score wilt hebben, je een P4 met GF3 nodig hebt...

Als jij de spellen die je speelt goed kunt spelen, hoef je niks te upgraden..
Ik vind CS kut gaan bij ons thuis, dus koop ik een nieuwe pc... (compaq is non-upgradable :r)

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ligt een beetje aan de detonator drivers, ik haalde met Mn Athlon 700@824 op een Geforce.
3D prophet SE. 32mb sdr. 1230 3D marks,
en toen ik de Detonators had geinstalleerd 1140 en nu heb ik detonator 10.4 Win9x.
En haal ik 1580 3D marks.

Freelance tweaker

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Een TNT2(U) is natuurlijk niet geschikt voor zo'n benchmarkproggie als 3DMark2001 met z'n al die poly's, T&Lafhankelijke software ect. de kaart is alweer wat generaties ouder.

Kijk meer naar de realgame performance, waar deze toeters en bellen (nog) niet zo veel inzitten.

Maar dat je vid kaartje verouderd is., si duidelijk.

Kijk bv naar de Prophet4500 of een GF2Mx of GTS of Radeon afh. van je budget en wensen:)

Niet op voorraad.