Toon posts:

[Excel] Send-emailbutton disabled

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407733

Topicstarter
goedendag,

sindskort heeft 1 van onze klanten last van het volgende,

in excel/word/ andere office producten heeft hij de knop "verzenden naar email adres" in zijn startbalk staan.
sinds gister werkt deze knop niet meer "je ziet hem wel maar dan licht en onklikbaar.
heb al een boel settings nagelopen en zelfs een system restore gedaan helaas geen effect.

nog tips iemand? heel ergbedankt alvast.

hieronder een screenshot van de knop op mijn pc

http://imageshack.us/photo/my-images/31/sendas.png/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

Excel weten ze bij de buren van Officesuites en -software meer van, ik verplaats je topic dan ook even. :)

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40

Reptile209

- gers -

Recent toevallig een andere mailclient geïnstalleerd? Of daar een update voor gedaan? Welke mailclient wordt er gebruikt?
En natuurlijk de algemene inkopper: wat is er gebeurd tussen dat het werkte en dat het niet meer werkte?

[Voor 30% gewijzigd door Reptile209 op 27-05-2011 20:16]

Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen. - Voltaire

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je moet ook niet kloppen maar klikken. ;)

Titelfix: Excel, werkbalk klop send email.-->[Excel] Send-emailbutton disabled

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Reptile209 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:15:
Recent toevallig een andere mailclient geïnstalleerd? Of daar een update voor gedaan? Welke mailclient wordt er gebruikt?
En natuurlijk de algemene inkopper: wat is er gebeurd tussen dat het werkte en dat het niet meer werkte?
er is geen andere mailclient geïnstalleerd, en kwa updates hooguit die van windows,
naar zeggens van de klant is er niks gewijzigd heb ook al een system restore uitgehaald naar een datum dat het nog wel werken maar helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Let goed op of het de juiste is voor deze Office-versie, maar check The "E-mail" command is missing or is unavailable in Excel 2007, in PowerPoint 2007, or in Word 2007 even (maak natuurlijk eerst een backup van de registersleutels) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-05 12:44
Dit heeft te maken met de gekoppelde programma's. Staat standaard programma wel goed ingesteld?
Dit probleem heb ik in het verleden wel eens gezien bij klanten.
Het standaard programma voor het mailprogramma lijkt niet goed te staan. Kan ook zijn dat je registry key corrupt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
gekoppelde programma`s staan goed voorzover ik kan vinden.

windows 7 office pakket 2010

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Ga eens naar de setup van Office (via Control Panel) en kies voor Repair, misschien dat die een en ander recht kan zetten. Wordt voor de email ook Outlook 2010 gebruikt, of een andere mailclient (welke)?

Misschien een beetje vergezocht, maar welke antivirus/firewall pakketten staan er geïnstalleerd? Die willen soms ook nogal eens heftig ingrijpen op de instellingen en mogelijkheden m.b.t. email.

Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen. - Voltaire

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
reptile je ben geweldig.

is opgelost door die repair

dat ik daar zelf niet aangedacht had.

thanks iedereen ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Mooi zo, jammer alleen dat de repair nooit vertelt wat er nou kapot was. Misschien een leuke feature om naar Microsoft te sturen :).

offtopic:
Kijk nu nog even waarom je Shift-toets het niet doet en waarom je steeds 2 Enter's achter elkaar krijgt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 299244

Collega van Darkalien hier.

De repair heeft het probleem opgelost, maar nu doet het probleem zich weer voor.
Om nou constant de repair tool te gebruiken is ook niet alles natuurlijk, heeft iemand mischien een concrete oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Reptile209 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:29:
Mooi zo, jammer alleen dat de repair nooit vertelt wat er nou kapot was. Misschien een leuke feature om naar Microsoft te sturen :).

offtopic:
Kijk nu nog even waarom je Shift-toets het niet doet en waarom je steeds 2 Enter's achter elkaar krijgt ;)
repair tool zij idd niet wat er defect was,
en zoals mijn collega al zij het probleem herhaald zich zelf weer.

verder nog ideeën die ik kan proberen?

offtopic:
dyslectie ^^ en wil het jullie niet te makkelijk maken uiteraard:p.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 15:34

mickjuh

Wubalubadubdub!

Betreft dit meerdere computers of maar 1 computer?
Als het probleem na een repair weer terug is lijkt het er toch op dat een andere applicatie de "instellingen" weer aanpast.

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
het gaat inderdaad maar om 1 pc.

ik zal binnekort even kijken of er andere tools eventueel wijzigingen maken in de instellingen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee