Draadloos netwerk creëren binnen ander draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

• DaedalusMax
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12-2022

DaedalusMax

DaedalusMax@xs4all.nl

Topicstarter
Een uitdaging?

Stel ! Je hebt toegang tot een draadloos netwerk door middel van het juiste MAC adres.

Zou ik dan door een draadloze router met dat MAC adres verbinding kunnen laten maken met dat netwerk en dan met de zelfde router een nieuw draadloos nertwerk kunnen creëren waar ik dan vervolgens met laptops telefoons ipads verbinding mee kan maken.

Het gaat dus niet om een repeat oplossing want dat doet niet meer dan het bestaande netwerk doorgeven (WDS)

Normaal kan je natuurlijk een draadloos netwerk creeren door gewoon de internet verbinding binnenkomend op de ethernetpoort draadloos te maken, maar gaat dat ok van draadloos naar draadloos en welke router moet ik daar voor aanschaffen.

Alvast bedankt

And I did RTFM !!!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

2 routers denk ik

Een die als client werkt en dan andere die je aansluit met nat voor een tweede netwerk

Iperf

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:38

mendel129

Radioactivator

Waarom zou dat niet gaan met WDS?

Bringer of heat, food and silence!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Omdat het riekt naar het omzeilen van een beveiliging

Iperf

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
Met DD-WRT:
Repeater - A wireless repeater with DHCP & NAT enabled, clients on different subnet from host AP (primary router). Computers connected to one router can not see computers connected to other routers in Windows Network.
Bron: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Linking_Routers

[ Voor 9% gewijzigd door brambo123 op 27-05-2011 11:01 ]

• DaedalusMax
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12-2022

DaedalusMax

DaedalusMax@xs4all.nl

Topicstarter
Juist dit gaat hem worden, laat ik nou net nog een oude Linksys hebben liggen...

Dank..

And I did RTFM !!!

Pagina: 1