Toon posts:

[bug] Diff's beveiligd?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Hej,

Ik was net eventjes aan het spelen met de Mede-auteurs aan een topic en bekeek eventjes de diffs ervan.
Hier viel me op dat een paar edits beveiligd waren, terwijl ik niet geeditted heb? Alleen bij wijze van test iemand toegevoegd heb als Medeauteur aan mijn topic.

Toen ik erop klikte zag ik dit:

This version is restricted
(interne identificatie: message::get_version::restricted_version)

Wanneer treedt dit op?
Eveneens mag deze melding ook wel Nederlands worden.

Bovenste twee zijn beveiligd, en ik heb naar mijn weten nooit mijn post geupdated.

[Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 27-05-2011 10:50]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

crisp

Devver

Pixelated

versies die door een ander dan de originele auteur of een van de (huidige) mede-auteurs zijn gewijzigd zijn inderdaad niet in te kijken. Als bijvoorbeeld een moderator een NSFW-linkje weg-edit dan is die dus ook niet meer terug te vinden in de history omdat die versie geblokkeerd wordt.

In dit geval is mij niet helemaal duidelijk waarom het op zou treden; om welk topic gaat het?

[Voor 14% gewijzigd door crisp op 27-05-2011 10:50]

Intentionally left blank

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Maar zo te zien ben ik die gene die dat bericht ge-editted zou hebben, terwijl ik helemaal niks geditted heb. Ik heb alleen iemand vanuit /update_message toegevoegd (en inmiddels weer verwijderd, gezien het een klein testje was)

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:49:
In dit geval is mij niet helemaal duidelijk waarom het op zou treden; om welk topic gaat het?
[bob] Heeft last van een stijve rug...

Ik heb voor de grap even Bob (profiel) dus toegevoegd, en toen viel me dit op.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ah, alle versies voordat een mede-auteur werd toegevoegd zijn ook automatisch 'restricted'

Intentionally left blank

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
En is dat een bug dus? ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, feitelijk niet. En anders zie ik het ook niet als groot manco en dus wontfix...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee