Slot A, of wachten op Socket A?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik wil een Athlon gaan halen... zal ik nu een KA7 + Athlon 700 gaan halen of wachten op zo'n Socket A Thunderbird?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Hangt er een beetje vanaf wat je van plan bent... er komen geen slockets voor Socket A -> slot A, iig niet voor de huidige mobo's vanwege verschillen in de chipset.

Verwijderd

Nou de laatste geruchten die er op het proc wereldje rondzwerven zijn, dat de Thunderbird sneller zou zijn dan de Athlon. Dus ik zou het wel weten

Alleen ik ben nog altijd Intel fan

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zelfs de spitfire is sneller dan de Athlon, nou dan is die thunderbird vet sneller :o

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Wachten is DOM.

NU kopen is vanaf NU al plezier.
Over een half jaar kopen is over een half jaar pas plezier.

Ik heb twee MSI mobo's, een Asus K7M en een EPoX met KX133 chipset.
Ze draaien allemaal prima. Persoonlijk prefereer ik de KX-133 chipset, vooral vanwege de 133MHz geheugenbus en de AGP4x.
Maar voor de performance is dit allemaal niet zo heel erg verschillend, en is de keuze voor een videokaart (games) en processor (de rest) veel belangrijker.
Overklok-opties zijn ook niet zo boeiend, want bij een Athlon klok je gewoon de Athlon-module over (solderen of GFD).

Dus koop er gewoon 1!

Natuurlijk komen er straks weer betere mobo's en processors, maar die er dan eenmaal zijn, komen er weer nieuwere etc etc.

Als je na een half jaar echt ontevreden wordt over je systeem, verkoop je je oude mobo en/of processor toch en ga je upgraden naar een nieuwere. Simpel toch?

Verwijderd

Precies...
Pagina: 1