(zie Edit 2) Ik heb hier een Toshiba latop staan waar ik een clean install Windows 7 op heb gedaan. Nu wil ik de laptop terug in fabriek staat brengen.
Op de D: schijf staat een 11GB folder: HDDRecovery. Ik ben er al achter gekomen dat de applicatie Imagex.exe de app is die ik nodig heb.
In de directory Sources staat Boot.wim
Nu moet ik volgens mij gaan booten vanaf een USB stick en dan een commando intypen. Maar welke?
De handleiding van imagex komt op mij nogal ingewkkeld over.
PS. Ik heb al een topic gestart op het Toshiba forum, nog geen oplossing gevonden.
Ik heb hier een Windows 7 USB installatie stick. Kan ik deze gebruiken om een command prompt te krijgen?
Edit: Ben ondertussen nog verder aan het Googlen. Dit ziet er veel belovend uit:
http://mildlyhacked.blogs...store-wim-image-from.html
Edit 2: Ik startte Windows installatie vanaf de USB stick. Toen met Shift F10 naar command prompt. Toen:
D:/(juistedir)/imagex /apply d:/(juistedir)/boot.wim
dan krijg ik een foutmelding: The subsystem needed to support the image type is not present.
Iemand een idee hoe nu verder?
Op de D: schijf staat een 11GB folder: HDDRecovery. Ik ben er al achter gekomen dat de applicatie Imagex.exe de app is die ik nodig heb.
In de directory Sources staat Boot.wim
Nu moet ik volgens mij gaan booten vanaf een USB stick en dan een commando intypen. Maar welke?
De handleiding van imagex komt op mij nogal ingewkkeld over.
PS. Ik heb al een topic gestart op het Toshiba forum, nog geen oplossing gevonden.
Ik heb hier een Windows 7 USB installatie stick. Kan ik deze gebruiken om een command prompt te krijgen?
Edit: Ben ondertussen nog verder aan het Googlen. Dit ziet er veel belovend uit:
http://mildlyhacked.blogs...store-wim-image-from.html
Edit 2: Ik startte Windows installatie vanaf de USB stick. Toen met Shift F10 naar command prompt. Toen:
D:/(juistedir)/imagex /apply d:/(juistedir)/boot.wim
dan krijg ik een foutmelding: The subsystem needed to support the image type is not present.
Iemand een idee hoe nu verder?
[Voor 27% gewijzigd door Philflow op 27-05-2011 11:05]