Toon posts:

LaptopHD in auto?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hallo,

Ik heb een nieuwe auto met een USB audio interface.
Nu vroeg ik me af of het een goed idee is om draaiende HD voortdurend in een rijdende auto te hebben?
Zijn er mensen met ervaring hierover?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01
Ja, gebruik de search maar eens. 2.5" schijven zijn verder behoorlijk robuust, maar er zijn zelfs speciale auto uitvoeringen, die nog beter tegen schokken en de extreme omstandigheden (temperatuur/luchtvochitgheid e.d.) in auto's kunnen. Je kunt natuurlijk ook een flinke usb-stick gebruiken, kosten ook haast niks meer en op 4/8/16GB kun je ook aardig wat MP3's kwijt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Of je neemt een SSD.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-06 23:55
Ik heb zelf voor mijn auto radio een usb stick van een halve centimeter.

4-8-16gb varianten.

Kan je genoeg muziek op kwijt, plus als ik de muziek een tijdje heb gehoord vervang ik het. Zou zelf geen hdd nemen, ben je te lang aan t zoeken voor muziek omdat je t meeste niet wilt horen of te vaak hebt gehoord.

En zo'n kleine stick aan de voorkant is ook wat makkelijker, breekt er tenminste niks af en je kan je radio met usbstick opbergen ipv ze eerst los te halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

ligt eraan wat voor hd je hebt in je laptop

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Heb nu een sticky van 8gb in mijn auto, maar moet mij dan toch al serieus beperken in mijn selectie.
En dan wil ik natuurlijk net altijd hetgene horen wat ik niet heb :-) .

Nu, ben nog niet zeker dat mijn auto-USB poort compatibel is met die HD, stroomvoorziening en zo ...
Maar ga't toch eens proberen denk ik. Heb nu toch nieuw schijfje, als 'm binnen de 2j kapot gaat heb ik nog garantie :P .
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee