Toon posts:

Hulp bij vinden van Headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elamre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 23:21
(jarig!)
Goedendag (ochtend),
Volgende week is mijn verjaardag, en nu vind ik het wel eens tijd om een nieuwe headset aan te schaffen. Maar ik kan niet echt een goede vinden voor mijn budget. Ik heb 250 euro te besteden. Ik zoek naar een goede headset die het liefst ook een analoge uitgang heeft (Waardoor hij ook aan usbloze aparaten te koppelen is. Dat is namelijk nu het probleem met mijn Logitech G35). En de headset moet natuurlijk ook beheren over een microfoon (of is het een betere optie om er een los bij te kopen?).
Wie o wie kan me hierbij helpen?

BVD, Elmar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Delichon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-05 17:23
Een beetje korte start van het topic...
Wat heb je zelf al gevonden?
En er komt nog bij dat we niet eens weten wat je er mee wilt doen.
Gebruik je hem voor muziek? Voor Skype?

Je dient wel wat meer moeite te doen voordat je hier een simpele vraag post.

En meestal komt het met headsets erop neer wat je er zelf van vind, ieder hoofd is anders dus zit anders.
Iedereen heeft een andere smaak voor muziek, en sommige headsets zijn nu eenmaal beter in het afspelen van jazz en anderen in pop. Probeer eens naar een winkel te gaan en het uitproberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
HD25 met een losse mic? (De versie met de orginele sennheiser mic gaat ruim over je budget heen. )
AKG K272 met een losse mic?
Beyerdynamic DT770 met een losse mic?

Zie het patroon :P. Er zijn eigenlijk geen echt goede betaalbare consumenten headsets (op de Sennheiser PC350/360 na). Ik noem hier trouwens allemaal gesloten modellen, zodat je omgeving minder last van jou heeft en jij minder last van je omgeving.

[Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 27-05-2011 13:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Beyerdynamic MMX300, maar die zit wel 40 euro boven je budget.

The skyline was beautiful on fire. All twisted metal stretching upwards. Everything washed in a thin orange haze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elamre
(jarig!)
@delichon
Hmm, sorry. Ik dacht dat ik het toch wel vrij uitgebreid was. Maar het was vrij laat dus veel over het hoofd gezien.
vooral gebruiken voor gamen, films kijken en Teamspeak.

en @koetje
Wat voor een losse mic dan? Ik heb al even op alternate rondgekeken, maar daar zat niks tussen wat mij aanspreekt. Ik zoek namelijk naar een goede mic die op mijn beeldscherm te bevestigen valt. Die kon ik bij alternate niet vinden.

is de Sennheiser RS180 een goede keus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Maarreh... we verwachten iets meer user input dan wat je nu laat zien. Eea is ook te lezen in AUD beleid.

Wise enough to play the fool

• elamre
(jarig!)
zoals teacher? Ik doe echt me best ervoor ik kan simpelweg gewoon geen goede mic vinden bijvoorbeeld, en weet niet goed wat er op de markt is. En ik vind het fijn om eerst een beetje rond te gaan zoeken, en daarna te gaan testen in winkels. Heb al vaker niet erg ervaren verkoophulpen gesproken, en hierdoor afgeknapt.

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 dan ben je niet meer beperkt in het kiezen van een headset, en kun je een leuke hifi headset kopen.

pricewatch: AKG K 701 (Zilver)

pricewatch: Sennheiser HD 650 (Titanium)

pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)

welke hangt een beetje van af wat voor geluid je mooi vind.

[Voor 69% gewijzigd door K0L3N op 28-05-2011 01:29]

• elamre
(jarig!)
huh ik kan er niet heen :S
Moved Permanently

The document has moved here.
Apache Server at tweakers.net Port 80

werkt niet =/

en bedankt voor de tip van de microfoon, maar is zoeen wel goed? ik heb voorheen ook altijd met een 5 euro microfoontje gewerkt, maar die ging vrij snel kapot, en er zat geen ruisonderdrukking op. en lage kwaltieit. wel bedankt voor de creatieve oplossing.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee