Hulp bij vinden van Headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elamre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 17:03
Goedendag (ochtend),
Volgende week is mijn verjaardag, en nu vind ik het wel eens tijd om een nieuwe headset aan te schaffen. Maar ik kan niet echt een goede vinden voor mijn budget. Ik heb 250 euro te besteden. Ik zoek naar een goede headset die het liefst ook een analoge uitgang heeft (Waardoor hij ook aan usbloze aparaten te koppelen is. Dat is namelijk nu het probleem met mijn Logitech G35). En de headset moet natuurlijk ook beheren over een microfoon (of is het een betere optie om er een los bij te kopen?).
Wie o wie kan me hierbij helpen?

BVD, Elmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delichon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:25
Een beetje korte start van het topic...
Wat heb je zelf al gevonden?
En er komt nog bij dat we niet eens weten wat je er mee wilt doen.
Gebruik je hem voor muziek? Voor Skype?

Je dient wel wat meer moeite te doen voordat je hier een simpele vraag post.

En meestal komt het met headsets erop neer wat je er zelf van vind, ieder hoofd is anders dus zit anders.
Iedereen heeft een andere smaak voor muziek, en sommige headsets zijn nu eenmaal beter in het afspelen van jazz en anderen in pop. Probeer eens naar een winkel te gaan en het uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD25 met een losse mic? (De versie met de orginele sennheiser mic gaat ruim over je budget heen. )
AKG K272 met een losse mic?
Beyerdynamic DT770 met een losse mic?

Zie het patroon :P. Er zijn eigenlijk geen echt goede betaalbare consumenten headsets (op de Sennheiser PC350/360 na). Ik noem hier trouwens allemaal gesloten modellen, zodat je omgeving minder last van jou heeft en jij minder last van je omgeving.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Beyerdynamic MMX300, maar die zit wel 40 euro boven je budget.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elamre
@delichon
Hmm, sorry. Ik dacht dat ik het toch wel vrij uitgebreid was. Maar het was vrij laat dus veel over het hoofd gezien.
vooral gebruiken voor gamen, films kijken en Teamspeak.

en @koetje
Wat voor een losse mic dan? Ik heb al even op alternate rondgekeken, maar daar zat niks tussen wat mij aanspreekt. Ik zoek namelijk naar een goede mic die op mijn beeldscherm te bevestigen valt. Die kon ik bij alternate niet vinden.

is de Sennheiser RS180 een goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Maarreh... we verwachten iets meer user input dan wat je nu laat zien. Eea is ook te lezen in AUD beleid.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elamre
zoals teacher? Ik doe echt me best ervoor ik kan simpelweg gewoon geen goede mic vinden bijvoorbeeld, en weet niet goed wat er op de markt is. En ik vind het fijn om eerst een beetje rond te gaan zoeken, en daarna te gaan testen in winkels. Heb al vaker niet erg ervaren verkoophulpen gesproken, en hierdoor afgeknapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 22:40
pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 dan ben je niet meer beperkt in het kiezen van een headset, en kun je een leuke hifi headset kopen.

pricewatch: AKG K 701 (Zilver)

pricewatch: Sennheiser HD 650 (Titanium)

pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)

welke hangt een beetje van af wat voor geluid je mooi vind.

[ Voor 69% gewijzigd door K0L3N op 28-05-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elamre
huh ik kan er niet heen :S
Moved Permanently

The document has moved here.
Apache Server at tweakers.net Port 80

werkt niet =/

en bedankt voor de tip van de microfoon, maar is zoeen wel goed? ik heb voorheen ook altijd met een 5 euro microfoontje gewerkt, maar die ging vrij snel kapot, en er zat geen ruisonderdrukking op. en lage kwaltieit. wel bedankt voor de creatieve oplossing.
Pagina: 1