Omdat ik verder niets kan vinden op het net maak ik toch ff een nieuw topic.
Ik had eerst een 60pk950 maar heb deze retour gestuurd omdat ik golven in het scherm zag. Ik heb toen dus de 60px950 besteld en deze opgehangen maar deze heeft precies hetzelfde
Ik heb al mijn complete tv meubel incl apparatuur losgehaald een een meter er vanaf gezet maar dat maakt geen verschil. Ook de centerspeaker van de surroundset heb ik losgehaald een er vanaf gelegd ook dit maakt verder niets uit. Ik heb ook de stroom van de woonkamer afgehaald in de meterkast en toen een verlengkabel naar de keuken gelegd voor de tv alleen maar ook zonder resultaat.
.
Is er hier iemand die ook maar iets weet of ooit iets van dit probleem gehoord heeft? Ik kan namelijk totaal niets vinden van dit probleem, Alle hulp word zeer gewaardeerd.

Ik had eerst een 60pk950 maar heb deze retour gestuurd omdat ik golven in het scherm zag. Ik heb toen dus de 60px950 besteld en deze opgehangen maar deze heeft precies hetzelfde

Is er hier iemand die ook maar iets weet of ooit iets van dit probleem gehoord heeft? Ik kan namelijk totaal niets vinden van dit probleem, Alle hulp word zeer gewaardeerd.