Normaal gebruik ik altijd al AVG als virusscanner en om mijn pc veilig te houden. Deze gebruikt echter wel veel resources op mijn PC denk ik. Weet iemand een snelle goede virusscanner, die ook netals AVG de PC beveiligt op de andere manieren(firewall etc)? Zodat mijn PC niet slomer is dan het hoeft te zijn natuurlijk.
AVG gebruikt juist weinig resources. Alleen als hij echt aan het scannen is dan wel!
Probeer maar eens mcafee das pas een resource`s eter!
euhmmmm
heb je een dual core??
Avast is ook een goede
Avast is ook een goede
Ja, een dual corebrilsmurfffje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:20:
heb je een dual core??
Avast is ook een goede
Ik heb beide op deze laptop gehad, core 2 duo en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niets van merkcactusman schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:16:
AVG gebruikt juist weinig resources. Alleen als hij echt aan het scannen is dan wel!
Ik ben sinds 7,5 gestopt met AVG aangezien het in mijn ogen steeds meer een bloated kutscanner werd.
Ik gebruik sindsdien Microsoft Security Essentials. Licht genoeg voor mij en het doet wat het moet doen.
Ik gebruik sindsdien Microsoft Security Essentials. Licht genoeg voor mij en het doet wat het moet doen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mocht je een legale windows installatie gebruiken: Microsoft Security Essentials is zeer licht op het geheugen en is veiliger ondervonden als AVG.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Clamwin vind ik wel een goede scanner, erg weinig resources. Heeft geen realtime protection, maar scant alleen wanneer je wilt.
Realtime protection is dus eigenlijk een must voor mijubermaestro schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:26:
Clamwin vind ik wel een goede scanner, erg weinig resources. Heeft geen realtime protection, maar scant alleen wanneer je wilt.

Microsoft Security Essentials
http://www.microsoft.com/...y_essentials/default.aspx
Gratis en zo als D4NG3R zegt zeer licht.
http://www.microsoft.com/...y_essentials/default.aspx
Gratis en zo als D4NG3R zegt zeer licht.
Si vis pacem, para bellum
We hebben een heel subforum ingericht voor zulke vragen, dus ik zou je willen adviseren om eens in Beveiliging & Virussen te kijken. Daarbij is deze vraag al vaker langs gekomen en zou je ook eens in de search kunnen kijken.
Ipv dit topic te verplaatsen ga ik het echter sluiten. We verwachten hier op GoT dat je zelf ook inzet toont, iets wat ik niet uit je topicstart kan halen. Ik zou je adviseren om nog eens Het algemeen beleid door te lezen, met name de gedeeltes over eigen inzet voor je een topic opent.

Ipv dit topic te verplaatsen ga ik het echter sluiten. We verwachten hier op GoT dat je zelf ook inzet toont, iets wat ik niet uit je topicstart kan halen. Ik zou je adviseren om nog eens Het algemeen beleid door te lezen, met name de gedeeltes over eigen inzet voor je een topic opent.

Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.