Toon posts:

Snelste virusscanner

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Anoniem: 183950

Topicstarter
Normaal gebruik ik altijd al AVG als virusscanner en om mijn pc veilig te houden. Deze gebruikt echter wel veel resources op mijn PC denk ik. Weet iemand een snelle goede virusscanner, die ook netals AVG de PC beveiligt op de andere manieren(firewall etc)? Zodat mijn PC niet slomer is dan het hoeft te zijn natuurlijk.

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

AVG gebruikt juist weinig resources. Alleen als hij echt aan het scannen is dan wel!

Probeer maar eens mcafee das pas een resource`s eter!

euhmmmm

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

heb je een dual core??
Avast is ook een goede

Topicstarter
brilsmurfffje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:20:
heb je een dual core??
Avast is ook een goede
Ja, een dual core

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

cactusman schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:16:
AVG gebruikt juist weinig resources. Alleen als hij echt aan het scannen is dan wel!

Probeer maar eens mcafee das pas een resource`s eter!
Ik heb beide op deze laptop gehad, core 2 duo en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niets van merk

Iperf

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:16

MsG

Forumzwerver

Ik ben sinds 7,5 gestopt met AVG aangezien het in mijn ogen steeds meer een bloated kutscanner werd.

Ik gebruik sindsdien Microsoft Security Essentials. Licht genoeg voor mij en het doet wat het moet doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:31
Mocht je een legale windows installatie gebruiken: Microsoft Security Essentials is zeer licht op het geheugen en is veiliger ondervonden als AVG.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 09:36
Clamwin vind ik wel een goede scanner, erg weinig resources. Heeft geen realtime protection, maar scant alleen wanneer je wilt.

Topicstarter
ubermaestro schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:26:
Clamwin vind ik wel een goede scanner, erg weinig resources. Heeft geen realtime protection, maar scant alleen wanneer je wilt.
Realtime protection is dus eigenlijk een must voor mij :)

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:41

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Microsoft Security Essentials
http://www.microsoft.com/...y_essentials/default.aspx

Gratis en zo als D4NG3R zegt zeer licht.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

We hebben een heel subforum ingericht voor zulke vragen, dus ik zou je willen adviseren om eens in Beveiliging & Virussen te kijken. Daarbij is deze vraag al vaker langs gekomen en zou je ook eens in de search kunnen kijken. ;)

Ipv dit topic te verplaatsen ga ik het echter sluiten. We verwachten hier op GoT dat je zelf ook inzet toont, iets wat ik niet uit je topicstart kan halen. Ik zou je adviseren om nog eens Het algemeen beleid door te lezen, met name de gedeeltes over eigen inzet voor je een topic opent. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee