Toon posts:

wild boosters

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 20:01
Hey Devs!

d'r valt me iets op, m'n boosterpunten schieten letterlijk door 't plafond heen, maar volgens mij heb ik de laatste week echt geen +2 of +3 als eerste gespot. Het viel me al eerder op, dus ik heb er heel specifiek op zitten letten dat ik niet de eerste was.

Worth investigating?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Voor jouw stuk of 35 boostpunten zijn maar 7 +2's nodig hoor. :P

Overigens hoef je ook niet perse de eerste te zijn die een reactie een +2 of +3 geeft, je kunt ook boostpunten krijgen als de reactie nog niet effectief op +2 of +3 staat op het moment dat je je moderatie doet. Dit laatste wordt alleen achteraf bepaald, wat niet feilloos is door wijzigende moderaties, dus we beloven alleen boostpunten als je als eerste bent. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 13:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ah, dat verklaart het, ik zat me ook al af te vragen of ik verkeerd geklikt had (en per ongeluk een post hoger had gemodereerd dan ik wilde).

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat aantal boostpunten valt best wel mee; voor een +2 krijg je er al 5 en voor een +3 zelfs 15. Daarbij hoef je niet de eerste te zijn die 'm spot, maar je moet wel degene zijn die ervoor zorgt dat hij op die score terecht komt.

Ik zie dus geen bug :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee