"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Indien je niet geïntresseerd bent in wat
de oorzaak was, kun je die file gewoon deleten
Ze kunnen soms aardig groot zijn.
de oorzaak was, kun je die file gewoon deleten
Ze kunnen soms aardig groot zijn.
Hier heb ik weel lekker veel aan.
Ik ben dus wel in geïntresseerd anders vraag ik het niet.
Dat dmp voor DUMP staat was ik ook al achter.
Mijn vraag is: wat kan ik met die file, hoe te openen, of staat er niks in wat met die BSOD te maken heeft?
Ik heb ze namelijk anders nooit.
Ik ben dus wel in geïntresseerd anders vraag ik het niet.
Dat dmp voor DUMP staat was ik ook al achter.
Mijn vraag is: wat kan ik met die file, hoe te openen, of staat er niks in wat met die BSOD te maken heeft?
Ik heb ze namelijk anders nooit.
Verwijderd
Een geheugendump is hoofdzakelijk van nut voor developers voor debugging. Er zijn geen echte tools voor om het te analyseren (in ieder geval niet bijgeleverd). Je zou met een hex-editor misschien iets kunnen zien ?
Verwijderd
Die functie zet ik zowiezo altijd gelijk uit na een installatie van Win2K.
Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart en hersteleigenschappen.
hehe, oke, doe ik dat maar.Op maandag 19 maart 2001 00:07 schreef Revolution het volgende:
Die functie zet ik zowiezo altijd gelijk uit na een installatie van Win2K.
Maar eigenlijk was het mijn bedoeling om er achter te komen waarom ik nou een BSOD kreeg, want die krijg je niet zo maar in Windows 2000. Ik heb ze namelijk anders nooit.
Volgens mij struikelde Windows over de multimedia zooi, omdat ik namelijk Delta Force had draaien, maar deed ff ALT+TAB om in Windows te komen. Toe starte ik de browser op (IE) en toen was het pats... BSOD 
Ik zie namelijk in het begin van die dump file allemaal dingen staan zoals MIXER.SYS, VGA.SYS, MUSIC.SYS, WMIDI.SYS...
Misschien...
Ik zie namelijk in het begin van die dump file allemaal dingen staan zoals MIXER.SYS, VGA.SYS, MUSIC.SYS, WMIDI.SYS...
Misschien...
Verwijderd
Die dump file wordt aangemaakt door Dr. Watson, zodat developers en andere geïntresseerde kunnen onderzoeken onder welke omstandigheden het programma crashte,
welke systemfiles geladen waren, geheugen, uitvoerende stuk code waarmee het bezig was
etc...
welke systemfiles geladen waren, geheugen, uitvoerende stuk code waarmee het bezig was
etc...
Pagina: 1