Toon posts:

Battlefield bad company 2, gt540m, problemen

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 400849

Topicstarter
Hallo,
ik ben nieuw hier dus mijn excuses voor eventuele onduidelijkheden.

2 weken geleden heb ik een Asus N53sv sz404v aangeschaft, nu wil ik graag Batllefield bad company 2 spelen maar zodra ik zelf mag besturen gaat het beeld knipperen en draait het beeld naar boven.
ook functioneert de muis niet goed.

ik heb op het forum al wat lopen zoeken en ff gegoogled maar hierbij krijg ik verschillende filmpjes te zien waarin mensen met dezelfde videokaart het spel wel kunnen spelen.

De nieuwste drivers van Intel en van Nvidia zijn geinstalleerd.

Kan iemand mij helpen?

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:58
Volgens mij, heb je dan toch een instelling of driver niet goed geinstalleerd. Want ik vind via google genoeg hits die zeggen dat hij 'prima' draait.

Topicstarter
Oke,
naja ik heb de nieuwste updates geinstalleerd van de hd graphic card en van de nvidia gt540m, en hij trekt het nog steeds niet ondanks ik de 3d instellingen op krachtige gt540m heb gezet.

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:58
misschien zorgen juist de 2 drivers voor complicaties. Als je nou ze beide weggooit en alleen die van nVidia installeert.

EDIT
Werkt het verder wel bij andere games? Ik las je review, hij doet het verder dus wel.

[Voor 29% gewijzigd door karstnl op 26-05-2011 21:31]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Misschien een voor de hand liggende vraag, maar is het een retail versie van het spel (dus geen gedownloade die niet van steam oid komt)?

Crizyz op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
het is idd geen retail, zou het daar aan kunnen liggen want het intro filmpje trok hij net in full hd en zodra ik de besturing zelf overnam knipperde het beeld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keanou
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-04-2022
Illegale software heeft vaker kuren dus zou me niks verbazen als het daaraan ligt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee