Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Lijkt me geen topic voor PN&S maar goed;
Wat je volgens mij bedoelt, is om een ander e-mailadres in Outlook Web Access (OWA) te bekijken;
Als je dat e-mailadres toevoegt op de exchange server d.m.v. een POP connector en die in jouw mailbox laat droppen, dan gaat dat werken. Maar aan je vraagstyle te zien ben je geen systeembeheerder.
Wat je volgens mij bedoelt, is om een ander e-mailadres in Outlook Web Access (OWA) te bekijken;
Als je dat e-mailadres toevoegt op de exchange server d.m.v. een POP connector en die in jouw mailbox laat droppen, dan gaat dat werken. Maar aan je vraagstyle te zien ben je geen systeembeheerder.
Interesse in een 3D geprint camerakapje voor de Enyaq / ID.4, stuur gerust een PB
Thanks...euuhmm...misschien dat mij vraagstelling een beetje onduidelijk is maar dat kwam omdat ik gisteravond niet helemaal wakker was.Jitse H schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:49:
Lijkt me geen topic voor PN&S maar goed;
Ik heb op dit moment nog (bijna) geen ervaring met Exchange dus ben druk aan het 'spelen' om alles werkend
te krijgen. Gewoon erg benieuwd naar de mogelijkheden.
Ik ga eens even aan de gang met die POP connector

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Oké, succes ermee!
Interesse in een 3D geprint camerakapje voor de Enyaq / ID.4, stuur gerust een PB