Toon posts:

coolermaster mega flow maar dan anders

Pagina: 1
Acties:

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 23:14

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Niet voor mijn pc maar voor mijn camper..:)
Ik wil in het dakluik een zo groot mogelijke fan hebben op 12 volt.
In de camperzaak accessoires zaak trekken ze je beurs in 1 keer leeg, en omdat ik al een standaard 8cm case fan achter de koelkast heb zitten dacht ik meteen aan een case fan voor dat dakluik.
Na wat zoeken naar de groots verkrijgbare kwam ik op deze terecht:
pricewatch: Cooler Master Megaflow Red, 200mm
Maar die stikt van de ledjes en dat wil ik eigenlijk niet (dakluik zit recht boven het bed en donker is wel fijn tijdens het slapen).

Lang verhaal korte vraag:
Krijg ik deze zo aangesloten dat het de ledjes uit zijn..??
alternatief is deze:
pricewatch: Antec Big Boy 200, 200mm
maar voor overdag is een "doorzichtige fan" wel zo prettig in het dakluik.

[Voor 13% gewijzigd door Bommes op 26-05-2011 19:06]

Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 18:14
Ledjes doorknippen, wellicht zijn er ook nog zwarte verkrijgbaar..

EDIT: die D4NG3R doorlinkt bedoelde ik.

[Voor 24% gewijzigd door Babiloot op 26-05-2011 19:07]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
?

Echter ga je hier een camper niet koel mee houden.. Daarnaast zijn dit soort fans NIET stil. Je wilt er IIG niet binnen 2 meter vanaf slapen 8)7 .

[Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 26-05-2011 19:08]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 01:00
D4NG3R schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:06:
?

Echter ga je hier een camper niet koel mee houden.. Daarnaast zijn dit soort fans NIET stil. Je wilt er IIG niet binnen 2 meter vanaf slapen 8)7 .
In tegenstelling tot die van coolermaster zijn die coolermasters wel stil.
Mijn 140mm fan op de mugen is luider dan 2x200mm

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• D4NG3R
yzx schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:
[...]

:?

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 19:29

WK100

Zeer baas.

yzx schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:
[...]

Huh? Tegenstrijdige zin? :?

Een mugen op je dak 8)7

• yzx
WK100 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Huh? Tegenstrijdige zin? :?

Een mugen op je dak 8)7
Zal nog eens uitleggen :P
In mijn case zitten die coolermaster 200mm, die fans zijn stiller dan de fan die ik op mijn 140mm mugen heb staan. :9

Danger zijn fans die hij linkte zijn niet stil volgens hem. Maar die coolermasters zijn dat wel!

Snapiee?

• D4NG3R
yzx schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Zal nog eens uitleggen :P
In mijn case zitten die coolermaster 200mm, die fans zijn stiller dan de fan die ik op mijn 140mm mugen heb staan. :9

Danger zijn fans die hij linkte zijn niet stil volgens hem. Maar die coolermasters zijn dat wel!

Snapiee?
Op de volle 12v maken deze fans een merkbaar geluid. Daarnaast is de luchtstroom lang niet hoog genoeg om voor verkoeling te zorgen (Tenzij je er met je gezicht binnen 40cm vandaan zit. Maar dan zul je weer last gaan hebben van het geluid).

• yzx
D4NG3R schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:23:
[...]

Op de volle 12v maken deze fans een merkbaar geluid. Daarnaast is de luchtstroom lang niet hoog genoeg om voor verkoeling te zorgen (Tenzij je er met je gezicht binnen 40cm vandaan zit. Maar dan zul je weer last gaan hebben van het geluid).
Ik denk dat een mini airco de oplossing zal bieden dan? :+

• D4NG3R
Lijkt mij beter als een computerfan..

• yzx
D4NG3R schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:29:
Lijkt mij beter als een computerfan..
Wat dacht je van een bak ijs met een bak in? :>

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 23:14

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Het gaat er niet om om het ding koelte krijgen daar is de camper inderdaad te groot voor.
De slaap ruimte is voor in de cabine boven de voorstoelen (bed klap je naar beneden).
Hier nog een foto van toen ik het luikje er in maakte ter illustratie

Aangezien het dakluik de enigste opening is waardoor ik lucht in beweging kan brengen is dat ook de opzet.
Puur in beweging brengen van de lucht.

Als we dus in bed liggen zit dat luik ter hoogte van ons middel boven het bed op een afstand van een dikke meter van onze hoofden.
Het ding hoeft niet op onze hoofden te blazen maar enkel wat beweging in de lucht te brengen.
Denk dat ik maar gewoon die met ledjes ga bestellen, de ledjes los soldeer en eens kijk of het wat doet.

Dank voor de tips.. _/-\o_

Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee