Anoniem: 408109

Topicstarter

Welke? :)

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 18:01
Duidelijk, de iPhone. :)

Oftewel, dit lijkt me niet echt de bedoeling.. Wat heb je zelf gevonden? Wat zoek je? Wat wil je?

[Voor 77% gewijzigd door -DG- op 26-05-2011 18:43]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Easy Galaxy S2. Beter scherm en meer op toekomst gericht door snelste processor leverbaar

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 19:53
waarom dit topic maken ? Alleen als je echt het design van de arc belangrijker vind dan alle andere specs kan je kiezen voor de SE.

De SGSII wint op alle andere punten:
Scherm, batterij, Geheugen, CPU etc.

Anoniem: 408109

Topicstarter
-DG- schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:
Duidelijk, de iPhone. :)

Oftewel, dit lijkt me niet echt de bedoeling.. Wat heb je zelf gevonden? Wat zoek je? Wat wil je?
Ik hoef geen iPhone :-)
Ik wil een goede telefoon, dat zijn ze allebei daarom twijfel heel erg. Dat de Galaxy beter geheugen heeft maakt me niet uit, want ik breid het toch wel uit met een sd kaart. De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig :P

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 19:53
Anoniem: 408109 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:49:
[...]

Ik wil een goede telefoon, dat zijn ze allebei daarom twijfel heel erg. Dat de Galaxy beter geheugen heeft maakt me niet uit, want ik breid het toch wel uit met een sd kaart. De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig :P
de processor van de SGSII is meer dan 2 keer zo snel
Beter GPU.

en via adapter kabel kan je ook hdmi op de samsung.

Maar je keuze staat dus al vast. Als je een SE wil koop die dan.

Nutteloos topic. De telefoons zitten niet eens in zelfde klasse kwa specs. Dus de enige reden waarom je voor de SE zou gaan zijn persoonlijke redenen. Die horen niet op een forum thuis.

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-05 22:34
[...]
De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig :P
klein beetje zoekwerk..
reviews: Sony Ericsson Xperia Arc: onderweg naar perfectie
reviews: Samsung Galaxy S II: volle kracht vooruit

hetzelfde?? nuja jij je zin :-)

[Voor 13% gewijzigd door Kenny1001 op 26-05-2011 19:38]

Anoniem: 8504

[...]

de SGS2 heeft ook een HDMI uitgang.. Kansloos dit...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee