Duidelijk, de iPhone. 
Oftewel, dit lijkt me niet echt de bedoeling.. Wat heb je zelf gevonden? Wat zoek je? Wat wil je?
Oftewel, dit lijkt me niet echt de bedoeling.. Wat heb je zelf gevonden? Wat zoek je? Wat wil je?
[ Voor 77% gewijzigd door -DG- op 26-05-2011 18:43 ]
Easy Galaxy S2. Beter scherm en meer op toekomst gericht door snelste processor leverbaar
waarom dit topic maken ? Alleen als je echt het design van de arc belangrijker vind dan alle andere specs kan je kiezen voor de SE.
De SGSII wint op alle andere punten:
Scherm, batterij, Geheugen, CPU etc.
De SGSII wint op alle andere punten:
Scherm, batterij, Geheugen, CPU etc.
Ik hoef geen iPhone :-)-DG- schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:
Duidelijk, de iPhone.
Ik wil een goede telefoon, dat zijn ze allebei daarom twijfel heel erg. Dat de Galaxy beter geheugen heeft maakt me niet uit, want ik breid het toch wel uit met een sd kaart. De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig
de processor van de SGSII is meer dan 2 keer zo snelVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:49:
[...]
Ik hoef geen iPhone :-)
Ik wil een goede telefoon, dat zijn ze allebei daarom twijfel heel erg. Dat de Galaxy beter geheugen heeft maakt me niet uit, want ik breid het toch wel uit met een sd kaart. De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig
Beter GPU.
en via adapter kabel kan je ook hdmi op de samsung.
Maar je keuze staat dus al vast. Als je een SE wil koop die dan.
Nutteloos topic. De telefoons zitten niet eens in zelfde klasse kwa specs. Dus de enige reden waarom je voor de SE zou gaan zijn persoonlijke redenen. Die horen niet op een forum thuis.
klein beetje zoekwerk..Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:49:
[...]
De snellere processor van de Galaxy heeft volgens mij ook niet zo'n verschil met die van de Arc.. De arc heeft hdmi aansluiting dat vind ik ook wel handig
reviews: Sony Ericsson Xperia Arc: onderweg naar perfectie
reviews: Samsung Galaxy S II: volle kracht vooruit
hetzelfde?? nuja jij je zin :-)
[ Voor 13% gewijzigd door Kenny1001 op 26-05-2011 19:38 ]
Verwijderd
de SGS2 heeft ook een HDMI uitgang.. Kansloos dit...Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:49:
[...]
Ik hoef geen iPhone :-)
Pagina: 1