Toon posts:

Aanschaf Receiver, maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 378504

Topicstarter
Goedemiddag Mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar een audio receiver. Mijn budget voor de receiver ligt rond de 300/350 euro wat ik hieraan wil uitgeven.

Vandaag kwam ik op iBood en Yamaha RX-V667 voor €299,95
Na wat research kwam ik deze op www.correct.nl ook tegen wat €20,- goedkoper was dan bij iBood.

Zelf heb ik thuis een Pioneer 5.1 setje waarbij alle speakers (zuilen) worden aangesloten op de subwoofer (tevens van pioneer). Dit is een subwoofer met een kleine ingebouwde versterker.

Nu wil ik dus graag een receiver kopen omdat ik een Philips 46PFL8685H heb en deze geen optische uitgang heeft. De subwoofer met ingebouwde versterker heeft hier ook geen HDMI aansluitingen op.

Omdat mijn setje van Pioneer is vind ik de Pioneer receivers ook erg mooi uitzien. Dus ik ben aan het twijfelen of ik de Yamaha RX-V667 wil bestellen of misschien de Pioneer VSX-920-K.

Qua prijs qualiteit verhouding welke zouden jullie mij dan aanraden?

De eisen die ik eraan stel:
- Het moet een 5.1 of 7.1 aansluitmogelijkheid hebben.
- Moet minimaal 4 á 5 HDMI aansluitingen en 1 HDMI aansluiting naar de TV hebben.
- Lip-sync kwam ik ergens tegen, dit lijkt me erg prettig als het beeld en geluid synchroom loopt.
- Kleur het liefste zwart of pianolak zwart.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen zodat ik de knoop kan doorhakken. Mocht er een andere receiver zijn die in het budget valt deze zijn graag van harte welkom. Wel even bij vermelden waarom ik dan voor die zou moeten kiezen.

Alvast heel erg bedankt.

Groeten Kevin

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee