Hallo tweakers,
Ik zit met heel wat vragen voordat ik voor de macbook ga. en welke het gaat worden.
Deze programma's gaan er draaien op de macbook:
- Photoshop cs5 (cs6 als die uit zou komen)
- After effects cs5 (cs6 als die uit zou komen)
- Andere programma's van adobe cs5 pakket.
- 3Ds max op windows 7 (bootcamp)
- Office pakket voor mac
- Call of duty 4
- ifire
- msn
Eisen pc voor de school
-Intel i3 processor
-4Gb ram
-Videokaart met eigen geheugen
-Wireless ondersteuning voor N standaard
-Minimaal 250Gb HD
-Windows 7 64 bit besturingssysteem
(Dit zijn de eisen van 2010 er staat in juni 2011 komen de nieuwe eisen)
Hun mening over een mac
Wij raden studenten aan een PC-laptop te kopen omdat bepaalde educatieve software alleen met Windows werkt. Als je liever een Mac van Apple aanschaft, dan is dat geen probleem. Het Mac OS moet minimaal versie 10.6 zijn. Op een Apple-computer is met de standaard bijgeleverde software ook Windows naast het Apple besturingssysteem te installeren.
Mac die ik zelf graag zou willen is de 13-inch: 2,3 GHz.
1. Is deze macbook pro 13-inch: 2,3 GHz krachtig genoeg voor mijn eisen?
Of kan ik beter voor de 15-inch: 2,0 GHz (Met hoge resolutie)
2. Ik wil er graag een SSD in kan ik dat beter zelf doen of laten doen( Heb ik nog speciale tool nodig?)?
3. Heeft de Macbook pro een sata 600 aansluiting voor de ocz vertex 3 120 Gb op volle kracht te laten draaien? (anders ga ik voor vertex 2 160 Gb)
4. Ik zit er over te denken dan mijn pc te verkopen en dan extern scherm en meer accessoires te kopen is dit handig of is het met mijn eisen geen vervangen voor de pc?
5. Of kan ik een apple beter uit mijn hoofd zetten en een Sony Vaio VPC-SB1X9E/B kopen?
6. Werkt de cinema display snel met de resolutie van 2560 x 1440 en dan photoshopen en internetten? Cod4 hoef ik niet op het cinema display te spellen ( Deze vraag gaat om de 13 inch i5 2,3 Ghz)
7. De Elgato EyeTV Hybrid is dit ene goede tv kaart voor analoge tv heb alleen Engelse/Amerikaanse revieuws gevonden en ik weet niet of analoge daar het zelfde gaat?
8. Is een magic mouse handig voor photoshop en andere programma's die ik wil doen op de mac of eerder trackpad? ( Ik heb gehoord dat ze langzaam zijn op een 27 inch cinema display)
9. Als je hem in juni koopt en lion zou in juli uitkomen moet je die dan apart kopen?
10. Werkt chrome goed voor mac os x? Heb nu een android toestel werkt fijn met chrome samen? Dit is niet het grootste probleem
Ik heb nog nooit een een mac gehad dus heb zoals te zien vele vragen. Ik hoop dat jullie me willen helpen met deze keuze.
Als er nog wat vragen in me op komen zet ik ze er bij.
Ik zit met heel wat vragen voordat ik voor de macbook ga. en welke het gaat worden.
Deze programma's gaan er draaien op de macbook:
- Photoshop cs5 (cs6 als die uit zou komen)
- After effects cs5 (cs6 als die uit zou komen)
- Andere programma's van adobe cs5 pakket.
- 3Ds max op windows 7 (bootcamp)
- Office pakket voor mac
- Call of duty 4
- ifire
- msn
Eisen pc voor de school
-Intel i3 processor
-4Gb ram
-Videokaart met eigen geheugen
-Wireless ondersteuning voor N standaard
-Minimaal 250Gb HD
-Windows 7 64 bit besturingssysteem
(Dit zijn de eisen van 2010 er staat in juni 2011 komen de nieuwe eisen)
Hun mening over een mac
Wij raden studenten aan een PC-laptop te kopen omdat bepaalde educatieve software alleen met Windows werkt. Als je liever een Mac van Apple aanschaft, dan is dat geen probleem. Het Mac OS moet minimaal versie 10.6 zijn. Op een Apple-computer is met de standaard bijgeleverde software ook Windows naast het Apple besturingssysteem te installeren.
Mac die ik zelf graag zou willen is de 13-inch: 2,3 GHz.
1. Is deze macbook pro 13-inch: 2,3 GHz krachtig genoeg voor mijn eisen?
Of kan ik beter voor de 15-inch: 2,0 GHz (Met hoge resolutie)
2. Ik wil er graag een SSD in kan ik dat beter zelf doen of laten doen( Heb ik nog speciale tool nodig?)?
3. Heeft de Macbook pro een sata 600 aansluiting voor de ocz vertex 3 120 Gb op volle kracht te laten draaien? (anders ga ik voor vertex 2 160 Gb)
4. Ik zit er over te denken dan mijn pc te verkopen en dan extern scherm en meer accessoires te kopen is dit handig of is het met mijn eisen geen vervangen voor de pc?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Elgato EyeTV Hybrid | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Apple Cinema Display LED 27" | € 924,- | € 924,- |
1 | Logitech Speaker System Z623 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Apple Wireless Keyboard (Najaar 2009) | € 56,53 | € 56,53 |
1 | Apple Magic Mouse | € 64,- | € 64,- |
1 | mStand | € 46,41 | € 46,41 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,79 |
5. Of kan ik een apple beter uit mijn hoofd zetten en een Sony Vaio VPC-SB1X9E/B kopen?
6. Werkt de cinema display snel met de resolutie van 2560 x 1440 en dan photoshopen en internetten? Cod4 hoef ik niet op het cinema display te spellen ( Deze vraag gaat om de 13 inch i5 2,3 Ghz)
7. De Elgato EyeTV Hybrid is dit ene goede tv kaart voor analoge tv heb alleen Engelse/Amerikaanse revieuws gevonden en ik weet niet of analoge daar het zelfde gaat?
8. Is een magic mouse handig voor photoshop en andere programma's die ik wil doen op de mac of eerder trackpad? ( Ik heb gehoord dat ze langzaam zijn op een 27 inch cinema display)
9. Als je hem in juni koopt en lion zou in juli uitkomen moet je die dan apart kopen?
10. Werkt chrome goed voor mac os x? Heb nu een android toestel werkt fijn met chrome samen? Dit is niet het grootste probleem
Ik heb nog nooit een een mac gehad dus heb zoals te zien vele vragen. Ik hoop dat jullie me willen helpen met deze keuze.
Als er nog wat vragen in me op komen zet ik ze er bij.