• Webstarr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-12-2022
Hoi.

Ik heb mijn internet van mijn simkaart via vodafone uitgeschakelt zodat ik alleen wifi kan gebruiken.
Nu wil ik de msn applicatie starten van nokia, en krijg ik er voor dat ik geen verbinding heb.

Hoe kan ik instellen dat alle applicaties via wifi gaan?

Heb geprobeert voorkeurstoegangpunt te veranderen alleen dit mocht niet helpen

En na lang zoeken heb ik nog steeds niet gevonden hoe je inkan stellen waarneer je je telefoon gebruikt hij automstisch probeert te verbinden met de opgeslagen netwerken...

Iemand enig idee?

Gr P

[Voor 23% gewijzigd door Webstarr op 26-05-2011 18:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 13:02

hilgo

Clear your mind of can't.

How can i use always WLAN connection on my Nokia C3-00 phone for Internet instead of GPRS?

Select Menu > Settings > Connectivity > WLAN > Available WLANs > Check the WLAN name you wish to connect.

Select Menu > Settings > Configuration >Personal settings > Add new > Access Point > Write the name of the WLAN access point you check before.

Select Menu > Settings and Configuration > Preferred access point — View the saved access points and choose the preferred WLAN access point.

Menu > Settings > Connectivity > WLAN > Internet Connection :Ask first
you are asked for the connection method every time you open an application that requires an Internet connection such as Browser or Mail.

Bron.

Discogs

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee