Toon posts:

Aansluitprobleem Logitech Z3

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 94768

Topicstarter
Sinds ik een Playstation 3 op mijn kamer heb, ben ik al bezig met het goed aansluiten ervan.
Dit heb ik:

Luidspreker:
-Logitech Z3

Audiobronnen:
-Playstation 3
-Dell D630 laptop

Videobron:
-Samsung 24" LED TV

Ik heb het zo aangesloten:
De Logitech Z3 zit aangesloten op de Samsung TV en de Playstation 3 via HDMI ook. Dan heb ik dus het geluid van de Playstation afgespeeld via de Logitech luidsprekers. Maar nu wil ik dus ook de laptop er nog achter...
Wat ik nu de hele tijd doe is de kabel uit de TV en in de laptop, maar ik zoek dus een audiosplitter. Zijn die er? Of kan ik het anders aansluiten?

Help!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:50

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Zo één kopen en klaar:

2 x male voor de Dell en de Samsung en 1 x female voor de Logitech Z3.
Alleen wel een iets zeldzamer kabeltje dan de versie met twee maal female.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Topicstarter
Waar kan je die kopen? Die zoek ik inderdaad! Ik heb al gezocht op allekabels.nl en DealExtreme maar niks....

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:50

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gebruik splitters alleen waar ze voor bedoeld zijn (signaal 'splitten'), niet om signalen samen te voegen. Anders kán je de uitgangen van de bronnen kortsluiten en de apparaten dus beschadigen. Zie why not wye?.

[Voor 68% gewijzigd door TBTL op 26-05-2011 17:50]

Topicstarter
Hmm.... Dit wordt dus nog een stuk lastiger dan ik dacht :P

• TBTL
  • Niet online
Als je zelf kan solderen is het een kwartiertje werk. :) Je kan evt. de weerstanden van 10k weglaten. De waarde van de weerstanden die met 470 ohm zijn aangegeven komt niet zo krap, 10x zo groot is geen probleem.

[Voor 68% gewijzigd door TBTL op 26-05-2011 19:31]

Topicstarter
TBTL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:26:
Als je zelf kan solderen is het een kwartiertje werk. :) Je kan evt. de weerstanden van 10k weglaten. De waarde van de weerstanden die met 470 ohm zijn aangegeven komt niet zo krap, 10x zo groot is geen probleem.
Solderen kan ik wel, dan ga ik hem gewoon zelf maken. Maar dan moet ik dus van die website die je gaf, figuur 1 namaken?

• TBTL
  • Niet online
Figuur 1 is bedoeld om twee monosignalen te mengen, Figuur 4 maar dan zonder de weerstand van 20k lijkt me voor jou goed werken. Eventueel kan je een weerstand van 20k tussen de [links uit] en de [ground] en ook een tussen de [rechts uit] en de [ground], al heb ik geen idee wat die weerstanden dan doen.

[Voor 255% gewijzigd door TBTL op 26-05-2011 21:13]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee