Een uitgebreide TS maken met de dingen die je zelf al hebt uitgezocht en de afwegingen waar je advies in wilt.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Ik zou zelf misschien meer info geven over wat je wil en waarom je bij die twee bedrijven wilt kijken. Anders kunnen wij ook niets.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
*LET OP* - Wat moet ik kopen
Kijk hier eens en formuleer je vraag opnieuw, dan kunnen wij er een stuk meer mee!
Kijk hier eens en formuleer je vraag opnieuw, dan kunnen wij er een stuk meer mee!
[Voor 16% gewijzigd door Bartske op 26-05-2011 16:44]
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Welkom op GoT 
Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.
Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.
Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Dit topic is gesloten.