Toon posts:

Severance: Blade of Darkness.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb bij dit spel een probleem: ik weet namelijk niet wat ik moet doen om verder te kunnen komen. op een gegeven moment moet je iemand achtervolgen en daarbij loop je in een val, er komen 2 van die schijven uit een muur. door te springen ontloop ik die, maar daarna komt er nog een val. er valt zon balk met allemaal spijkers op je. ik zit daar dus vast. weet iemand misschien wat ik dan moet doen?

Thx

Verwijderd

je bedoeld dus dat die telkens op je valt ?
ik ken het spel niet maar misschien als je langzaam loopt en net als dat ding naar beneden komt achteruit springen ?
of door rennen ... :?
suc6 iig

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar dat door rennen heb ik geprobeerd, dat lukte niet, maar die andere moet ik maar es proberen. thank you

Het is trouwens echt een zeer vette spel. normaal hou ik niet echt van spelletjes maar deze is wel heel erug bloederig en aggresief spel. dus it spel raad ik dan ook aan iedereen (en zeker aan mensen die van diablo-spellen houden)

Verwijderd

Ik weet niet zekers of het lukt....probeer eerst je zwaard te gooien zodat de balk omlaagvalt, als de balk omhoog gaat ren je als de brandweer naar de overkant. (vergeet niet je zwaard weer op te pakken)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, dat is volgens mij wel een hele goeie

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 14:51
euh pak dat stoeltje dat er ligt ... is wellicht makkelijker als je zwaard gaan gooien :)
Pagina: 1