Toon posts:

Asrock P67 Extreme4 en Asrock P67 Extreme4 (B3)?????

Pagina: 1
Acties:

• New-User
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In de pricewatch staan 2 verschillende Asrock p67 extreme4's, de Asrock P67 Extreme4 (B3) en de Asrock P67 Extreme4.
Bij Afuture is de Extreme4 € 102,40 terwijl de prijzen van de B3 rond de 145 zitten? (btw bij andere winkels zijn de Extreme4's zonder B3 ook rond de 140) Zit daar nou ook nog een verschil in, want ik vind 40 euro toch wel een behoorlijk prijsverschil... is het hetzelfde moederbord of een vernieuwde versie oid? En zou er een fout zijn gemaakt bij Afuture waardoor er zo'n enorm prijsverschil in zit?

Anoniem: 202979

Ik citeer uit de best buy editie van 2011

"We zochten een moederbord met een chipset die over de B3-stepping beschikt. Intel heeft in deze chipset het probleem met de sata300-poorten opgelost. Om binnen het budget te blijven hebben we een beetje op het moederbord moeten bezuinigen. Zo ontbreekt Crossfire- en sli-ondersteuning. De stroomtoevoer naar de cpu wordt echter wel gekoeld door een heatsink, hierdoor is de kans minder groot dat het moederbord wordt 'opgeblazen' tijdens het overklokken."

Google had je ook vast wel kunnen helpen.

Hint: Met een beetje zoeken kun je een heel eind komen! ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou het overigens vreemd vinden als ze de B2stepping nog steeds leveren, gezien daar een terugroepactie voor is, om al die dingen om te wisselen voor B3's.

• New-User
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 202979 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:13:
Ik citeer uit de best buy editie van 2011

"We zochten een moederbord met een chipset die over de B3-stepping beschikt. Intel heeft in deze chipset het probleem met de sata300-poorten opgelost. Om binnen het budget te blijven hebben we een beetje op het moederbord moeten bezuinigen. Zo ontbreekt Crossfire- en sli-ondersteuning. De stroomtoevoer naar de cpu wordt echter wel gekoeld door een heatsink, hierdoor is de kans minder groot dat het moederbord wordt 'opgeblazen' tijdens het overklokken."

Google had je ook vast wel kunnen helpen.

Hint: Met een beetje zoeken kun je een heel eind komen! ;)
Ja, maar dat gaat over de Pro3... ik heb het over de extreme4 aangezien de Pro3 geen crossfire en sli heeft wat de laatste tijd steeds meer opkomt. Mocht ik willen uitbreiden naar sli of crossfire hoef ik niet gelijk weer een moederbord erbij te kopen ;)
Toch verbaasd het me aangezien ze nog zo'n 120 exemplaren hebben die binnen 3 dagen leverbaar zijn terwijl de B3 nieteens op hun website staat maar goed dat wordt dan toch de B3 ;)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee