Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-09 18:41
Heb sinds gister omdat onze vorige router ook al kuren vertoonde een D-link 615 thuis.
Alles aangesloten volgens het irritante stappenplannetje, maar sindsdien is de snelheid niet meer boven de 15mbit te krijgen. Laptop op modem aangesloten geeft 40/4, zoals het hoort.
Heb naar mijn weten gedaan wat ik gedaan kon hebben, harde reset, router/modem.
Instellingen gecheckt, maar kan zo niks vinden. WAN speed stond eerst op auto, al veranderd naar 100 maar beide instellingen blijven 15mbit geven. Is het product defect of zijn er instellingen die ik over het hoofd zie?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Maar heb je je systemen nou draadloos of bekabeld aangesloten? Je hebt ook al een andere kabel geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ja, heb mijn PC bekabeld aangesloten op de router, sorry voor de onduidelijkheid.
Naast mijn PC, heb ik ook mijn laptop met een andere kabel op de router aangesloten, ook dat gaf 15 mbit download. Hiernaast is de upload ook steady 0.1mbit.
Firmware is 8.0 en dit lijkt de nieuwste te zijn, als ik naar nieuwe firmware zoek op de router vindt hij niks (blanco page).

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Zie http://www.dlink.nl/cs/Sa...LinkEurope-NL%2FDLWrapper

Zo te zien is het wel afhankelijk van de revisie die je hebt of er een update is.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Daar staat bij mij H1. Tevens is de firmware versie 8.0 en dateert uit Januari 2011. De firmwares op de sites van D-Link zijn allemaal ouder. Als er verder geen settings zijn die het veroorzaken bel ik ze wel even, en anders moet hij toch echt terug helaas.

kimi