• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 19:09
Heb sinds gister omdat onze vorige router ook al kuren vertoonde een D-link 615 thuis.
Alles aangesloten volgens het irritante stappenplannetje, maar sindsdien is de snelheid niet meer boven de 15mbit te krijgen. Laptop op modem aangesloten geeft 40/4, zoals het hoort.
Heb naar mijn weten gedaan wat ik gedaan kon hebben, harde reset, router/modem.
Instellingen gecheckt, maar kan zo niks vinden. WAN speed stond eerst op auto, al veranderd naar 100 maar beide instellingen blijven 15mbit geven. Is het product defect of zijn er instellingen die ik over het hoofd zie?

kimi | iRacing Profiel

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Maar heb je je systemen nou draadloos of bekabeld aangesloten? Je hebt ook al een andere kabel geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

• yorkick
Ja, heb mijn PC bekabeld aangesloten op de router, sorry voor de onduidelijkheid.
Naast mijn PC, heb ik ook mijn laptop met een andere kabel op de router aangesloten, ook dat gaf 15 mbit download. Hiernaast is de upload ook steady 0.1mbit.
Firmware is 8.0 en dit lijkt de nieuwste te zijn, als ik naar nieuwe firmware zoek op de router vindt hij niks (blanco page).

kimi | iRacing Profiel

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Zie http://www.dlink.nl/cs/Sa...LinkEurope-NL%2FDLWrapper

Zo te zien is het wel afhankelijk van de revisie die je hebt of er een update is.

Desktop | Server | Laptop

• yorkick
Daar staat bij mij H1. Tevens is de firmware versie 8.0 en dateert uit Januari 2011. De firmwares op de sites van D-Link zijn allemaal ouder. Als er verder geen settings zijn die het veroorzaken bel ik ze wel even, en anders moet hij toch echt terug helaas.

kimi | iRacing Profiel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee