Adobe Acrobat 9 Pro NL installatiemedia gezocht...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik heb een gebruiker die Adobe Acrobat 9 Pro NL op zijn laptop had staan. Nu is die laptop gecrasht en blijkt de installatiemedia zoek te zijn... De licentiecode hebben we wel, die hebben we per email van Adobe kunnen krijgen.

Maar Adobe heeft deze installatiemedia niet meer op voorraad, je kan het ook niet meer downloaden en ze zeggen dus droog dat je maar een reseller moet bellen. Maar resellers zeggen vervolgens dat Adobe hun al heel lang geen installatiemedia zonder licentie meer geeft om piraterij te voorkomen en de enige optie is dus kennelijk om nogmaals honderden euro's uit te geven terwijl we wel een licentie hebben 8)7

Oftewel, kastje, muur, frustratie, boosheid, lack of support... Wat nu? Heeft iemand hier misschien installatiemedia voor Adobe Acrobat 9 Pro NL liggen of tips over hoe ik er (legaal) aan kan komen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Modbreak:Als je louter aanstuurt op het downloaden langs 'minder legale wegen', zeg dan helemaal niets. Je hebt in de FAQ kunnen lezen dat dat hier niet hoort.

[ Voor 89% gewijzigd door Dark Blue op 26-05-2011 10:16 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat je nog een keer bij Adobe aan moet kloppen. Welke wegen heb je geprobeerd om contact met ze te zoeken? Een kantoor in Nederland, of ook internationaal?

Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze helemaal geen installatiemedia meer hebben.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs