Toon posts:

Adobe Acrobat 9 Pro NL installatiemedia gezocht...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 12:18
Ik heb een gebruiker die Adobe Acrobat 9 Pro NL op zijn laptop had staan. Nu is die laptop gecrasht en blijkt de installatiemedia zoek te zijn... De licentiecode hebben we wel, die hebben we per email van Adobe kunnen krijgen.

Maar Adobe heeft deze installatiemedia niet meer op voorraad, je kan het ook niet meer downloaden en ze zeggen dus droog dat je maar een reseller moet bellen. Maar resellers zeggen vervolgens dat Adobe hun al heel lang geen installatiemedia zonder licentie meer geeft om piraterij te voorkomen en de enige optie is dus kennelijk om nogmaals honderden euro's uit te geven terwijl we wel een licentie hebben 8)7

Oftewel, kastje, muur, frustratie, boosheid, lack of support... Wat nu? Heeft iemand hier misschien installatiemedia voor Adobe Acrobat 9 Pro NL liggen of tips over hoe ik er (legaal) aan kan komen?

Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Modbreak:Als je louter aanstuurt op het downloaden langs 'minder legale wegen', zeg dan helemaal niets. Je hebt in de FAQ kunnen lezen dat dat hier niet hoort.

[Voor 89% gewijzigd door Dark Blue op 26-05-2011 10:16]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 09:06

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat je nog een keer bij Adobe aan moet kloppen. Welke wegen heb je geprobeerd om contact met ze te zoeken? Een kantoor in Nederland, of ook internationaal?

Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze helemaal geen installatiemedia meer hebben.

heidiulrich.nl | adventura.nl / eigenzinnige rugzakavonturen in europa

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee