Toon posts:

Patchkast te diep

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 359912

Topicstarter
Ik heb een 120 cm diepe patchkast. Werkt prima, lekker ruim.
De werkruimte is 90 cm diep.

Ik heb alleen het volgende probleem: ik heb rails bij mijn server gekregen maar deze gaan maar tot +- 70 cm diep. Nu ben ik aan het zoeken of er iets is (soort beugels ofzo) die ik kan aansluiten om op dat punt de patchkast minder diep te maken.

Ik heb al heel wat gezocht, maar kan voorlopig niets vinden. Iemand die hier iets op weet?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:01

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Wees blij, meestal is het probleem andersom :X

Wat voor merk server? Kun je niet gewoon andere rails bestellen?
Weet je zeker dat je 'm niet verder kunt uitschuiven? Elk serverrack vandaag de dag is wel 1m diep, ondieper zie je steeds minder. 120 is wat dieper, maar als een rail maar 70cm is kan ik me niet bedenken dat je de eerste bent met dat probleem.

worst-case 'm op een legplank neerleggen, maar goed, da's natuurlijk geen mooie nette oplossing.

[Voor 36% gewijzigd door DJSmiley op 26-05-2011 19:49]

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vaak kan je de staande rails ook verplaatsen? Moet de kast wel leeg zijn natuurlijk.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 359912

Topicstarter
DJSmiley schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:47:
Wees blij, meestal is het probleem andersom :X

Wat voor merk server? Kun je niet gewoon andere rails bestellen?
Weet je zeker dat je 'm niet verder kunt uitschuiven? Elk serverrack vandaag de dag is wel 1m diep, ondieper zie je steeds minder. 120 is wat dieper, maar als een rail maar 70cm is kan ik me niet bedenken dat je de eerste bent met dat probleem.

worst-case 'm op een legplank neerleggen, maar goed, da's natuurlijk geen mooie nette oplossing.
Nee kan echt niet helaas. Ligt nu op een legplank, werkt ook wel goed hoor, maar liever in de rails.

• speters1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-08-2014
De meeste patchkasten zijn verstelbaar.
Aangezien veel apparatuur alleen aan de voorstel staanders hangt zou je kunnen kijken om de achterste staanders naar voren te verplaatsen!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hoe dan ook patchkast != server rack.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee