Toon posts:

Duel moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het vertandig om een duel moederbord te kopen onder w2000?

En zoja, wat is een goede combinatie. Ik dacht zelf aan 2x 1000 mhz. :9

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of het verstandig is ligt er helemaal aan wat je er mee gaat doen.

Als je dat nou eerst ff verteld dan kunnen we er verder over nadenken...;) (btw: het is dual)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Duel? Vechtende mobo's?

Dual mobo kan niet, dual CPU wel ;-)

Aangezien AMD nog geen dual mobo's heeft (ze zijn er wel, maar heel erg duur ofzo..) Zit je vast aan een Dual PIII (celeron kan ook niet)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik veel kantoorapliccaties. Dus veel programma's die tegelijk draaien.

/lol
Deul....kom maar op dan :P
/einde lol

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan zou je er best eens wat aan kunnen hebben. Iedere CPU kan zo z'n eigen apps doen, wat flink kan schelen.

AMD dual mobo's zijn idd niet te krijgen en bovendien totale overkill voor dit soort situaties.
PIII kan wel, maar ook hier zou ik zeggen dat je maar een deel van het vermogen zou gebruiken.
Advies: neem een aloude ABIT BP6 (of een VP6) en een Mendocino Celeron (=300->533). Die kunnen nl wel in dual systemen. Voordeel van de BP/VP6 is dat ze ENORM goed kunnen OC-en- je ziet constant 366@550 (x2) op die planken. Voor 500,- heb je een PB6 met 2x366@550 (zie V&A). Niet absolute neuseje van het zalm, maar je hebt er meer aan bij veel office troep dan een TB1200 solo.

Oslik blyat! Oslik!