Ik ben op zoek naar een spel zoals sins of a solar empire, maar waarmee je ook nog op de planeten zelf wat kunt doen. Bestaat zo'n spel?
Galactic Civilizations 2?
Wat heb je zelf gezocht en gevonden? En waarom voldeden deze dingen wel of niet?
Wat heb je zelf gezocht en gevonden? En waarom voldeden deze dingen wel of niet?
Reunion? Is al wel een oudje... maar was destijds zo gaaf dat het op 9 floppies stond en mijn computer het niet kon draaien 

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Master of Orion 2? (ook al flink op leeftijd, maar nog steeds briljant spel)
Your lack of planning is not my emergency
Of de 'opvolgers' van dezelfde studio: Imperium Galactica 1 en 2.0rbit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:08:
Reunion? Is al wel een oudje... maar was destijds zo gaaf dat het op 9 floppies stond en mijn computer het niet kon draaien
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Kende ik nog nietNot Pingu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:39:
[...]
Of de 'opvolgers' van dezelfde studio: Imperium Galactica 1 en 2.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Imperium galactica 2 is precies wat ik bedoelde! bedankt!
Leuk dat ik dit topic ook tegenkom. Ik heb IG2 in de kast liggen stof happen, omdat ik het niet voor elkaar gekregen heb dit draaiend te krijgen onder win7. Iemand dit wel gelukt?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Anoniem: 7055
Hmm dan denk ik aan al wat oudere spellen zoals:
Ascendancy, the Tone Rebellion
Niet zozeer op het planeetje maar wel eromheen bouwen :
Conquest: Frontier Wars
@Tormbo
misschien dat deze blog je kan helpen
Ascendancy, the Tone Rebellion
Niet zozeer op het planeetje maar wel eromheen bouwen :
Conquest: Frontier Wars
@Tormbo
misschien dat deze blog je kan helpen
[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 7055 op 05-07-2011 16:59]
Ziet er goed uit, zal er eens mee aan de slag. Merci!
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Normaal gezien is het niet de bedoeling een dergelijk oud topic te bumpen met een vraag die nauwelijks iets van doen heeft met het topic.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.