Toon posts:

[GEZOCHT] Spaceconquer game volgens specificatie

Pagina: 1
Acties:
  • 935 views

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 00:30
Ik ben op zoek naar een spel zoals sins of a solar empire, maar waarmee je ook nog op de planeten zelf wat kunt doen. Bestaat zo'n spel?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Galactic Civilizations 2?

Wat heb je zelf gezocht en gevonden? En waarom voldeden deze dingen wel of niet?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Reunion? Is al wel een oudje... maar was destijds zo gaaf dat het op 9 floppies stond en mijn computer het niet kon draaien :'(

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:29

hellknight

Medieval Nerd

Master of Orion 2? (ook al flink op leeftijd, maar nog steeds briljant spel)

Your lack of planning is not my emergency

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-01 11:01

Not Pingu

Dumbass ex machina

0rbit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:08:
Reunion? Is al wel een oudje... maar was destijds zo gaaf dat het op 9 floppies stond en mijn computer het niet kon draaien :'(
Of de 'opvolgers' van dezelfde studio: Imperium Galactica 1 en 2.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Not Pingu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:39:
[...]

Of de 'opvolgers' van dezelfde studio: Imperium Galactica 1 en 2.
Kende ik nog niet _/-\o_

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 00:30
Imperium galactica 2 is precies wat ik bedoelde! bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-03 18:18

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Leuk dat ik dit topic ook tegenkom. Ik heb IG2 in de kast liggen stof happen, omdat ik het niet voor elkaar gekregen heb dit draaiend te krijgen onder win7. Iemand dit wel gelukt?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 7055

Hmm dan denk ik aan al wat oudere spellen zoals:
Ascendancy, the Tone Rebellion

Niet zozeer op het planeetje maar wel eromheen bouwen :
Conquest: Frontier Wars

@Tormbo
misschien dat deze blog je kan helpen

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 7055 op 05-07-2011 16:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-03 18:18

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ziet er goed uit, zal er eens mee aan de slag. Merci!

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Normaal gezien is het niet de bedoeling een dergelijk oud topic te bumpen met een vraag die nauwelijks iets van doen heeft met het topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee