DVD of Cd-rom?

Pagina: 1
Acties:

• Boerenkool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2025
Ben toe aan een nieuw systeem. Vele keuzes reeds gemaakt maar ik ben er nog uit of er een DVD speler of CD-rom in moet komen.

Een ding is zeker de speler moet samenwerken met een plexwriter 16 speed en moet niet al teveel lawaai maken.

Nu lees ik dat met name DVD spelers nogal lawaai makers zijn en dat ze niet alle media formaten evengoed ondersteunen. Dus zou je zeggen dat de beste keuze een CD-Rom speler is. Maar ja een leuke film op z'n tijd is ook niet weg.

Graag jullie mening graag.;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:15

Flexx

This side up

Ik heb een Plex 16/10/40a samen met een Aopen 48x maken alle 2 bijna geen lawaai.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:53
Ik heb hier een DVD-rom van Toshiba in mijn PC'tje zitten en ben hier uiterst tevreden over. Geen startend vliegtuig :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hier een Hitachi GD-2500. Maakt helemaal geen lawaaii, en is ook nog 2 jaar oud

They made me do it.

Verwijderd

Een DVD-speler ondersteunt niet voor 100% alle cd-functies. :(

Houdt er dus bij een DVD-speler rekening mee dat je problemen kunt krijgen met het rippen en het copiëren on the fly.

Ik stel zelf voor anderen systemen samen en ik ben al regelmatig tegen dit soort problemen aangelopen :(
Daarom gebruik ik zelf nog steeds alleen cd-spelers.

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:13
Op zondag 18 maart 2001 15:33 schreef Flexx het volgende:
Ik heb een Plex 16/10/40a samen met een Aopen 48x maken alle 2 bijna geen lawaai.
Ik heb ook zo'n Aopen 48x en dat maakt mij teveel herrie (net een vliegtuig)ik ben er niet tevreden over.

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik zou voor een DVD speler gaan, het is altijd leuk om nog even een film te kijken :)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Kan je van een dvd-speler wel 12x otf branden? Zo ja welke is dan de beste/snelste? Heeft "Compeutje" gelijk dat het niet altijd goed gaat, of gaat het 99% van de keren wel gewoon goed? Welke DVD-er wordt door cloneCD ondersteund?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik ze gewoon allebei, doe ik ook. 8-)

Whatever.

Pagina: 1