Toon posts:

Na FTP-connectie site onbereikbaar voor mij

Pagina: 1
Acties:

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-05 08:09
Hoi,

Ik heb een bijzonder raar probleem. Ik heb een MacBook Pro met de laatste OS X versie erop. Ik heb een website draaien bij E-dentify, en gebruik Cyberduck als FTP-client. Als ik via FTP iets heb veranderd/geupload, kan ik de website zelf niet meer bereiken. Dat verschilt nogal eens. Ik heb eerder eens gehad dat ik de hele website niet kan bereiken, nu kan ik enkel het cpanel, dat draait op website:2082, niet bereiken.

Ook kan ik na het afsluiten van de FTP-connectie de FTP niet meer bereiken. Hij verbindt wel, blijft lang hangen op "Mappenlijst /www ophalen", en zegt dan dat die map leeg is.

Anderen kunnen de website echter wél gewoon bereiken, en als ik een andere verbinding gebruik (bvb iPhone tetheren) kan ik er ook weer op. Onder dezelfde verbinding niet, ook niet na een reboot.

Is iemand bekend met dit probleem? Googlen bood helaas geen soelaas.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

En met een ander OS/FTP client? Anders zou ik het eens bij de support van E-dentify zoeken...

• --Christiaan--
Beatboxx schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:19:
En met een ander OS/FTP client? Anders zou ik het eens bij de support van E-dentify zoeken...
Windows onder Parallells maakt geen verschil. En andere FTP lijkt me ook niet van belang, daar ik de site ook via de browser niet bereiken kan.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 14:15

Saven

Administrator

"Ik heb een website draaien bij E-dentify"

Dat is dan waarschijnlijk ook precies het probleem :') :')

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 20:55
Het kan zijn dat ze fail2ban ofzo gebruiken en je geblokkeerd wordt omdat je een typo maakt tijdens het inloggen.?

• --Christiaan--
Dank, heb ze even een mailtje gestuurd
Saven schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:22:
"Ik heb een website draaien bij E-dentify"

Dat is dan waarschijnlijk ook precies het probleem :') :')
offtopic:
Ken geen host die even goedkoop is. Het is een website die niks oplevert en waar ik al heel veel tijd instop... Ken jij betere alternatieven voor dat geld?

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee