Ik ben aan het kijken naar een nieuwe notebook.
En omdat Medion een mooie lenteaanbieding heeft (50 euro korting), ben ik zeer geinteresseerd in deze medion notebook: http://www.medion.com/nl/...=performance_notebooks_11
Alleen ben ik wel nieuwschierig naar hoeverre Medion op dit moment zit in de kwaliteit van hun producten.
Qua desktops heb ik er wel wat ervaringen mee, namelijk dingen die vrij stoffig worden, en producten die niet echt te vergelijken zijn met A merken.
Maar wat betreft laptops weet ik niet hoe het daar zit.
Kwa prijs/specs ben ik er wel uit.
Voor 649,- vind je ook in de T.net pw niet een notebook met oa
- i5 2410m (vs i5 430m)
- 8GB DDR3 1333Mhz geheugen (vs 4GB DDR3 1066Mhz)
- 750GB HDD (vs 500GB HDD)
- GT540M 1GB (vs HD5470)
- Mat scherm (vs glanzend)
- 2x USB 3.0! + 2x USB 2.0 (vs 3x USB 2.0)
(xxx) = mijn huidige config.
Wat dat betreft zijn het voor mij topspecs.
Maar de mogelijke nadelen die voor mij nog onbekend zijn, kan het gewoon niet vinden:
- Body is glanzend zwart?
- Hoe is de accuduur, en na verloop van tijd?
- Garantie e.d.?
- Als ik een SSD wil, mag je die van Medion erin plaatsen?
- Warmteafvoer (heb er een paar gehad met slechte heatsinks e.d.
).
Dus ik heb al een aantal dingen uitgezocht, en toch mis ik het eea die mij definitief over de streep kan trekken.
Misschien dat iemand een aantal van deze vragen kan beantwoorden en eventueel ervaring(en) kan/wil delen?
Ik heb inmiddels een bericht gedaan naar de klantenservice van Medion, maar tot op heden nog geen reply op gehad helaas.
En omdat Medion een mooie lenteaanbieding heeft (50 euro korting), ben ik zeer geinteresseerd in deze medion notebook: http://www.medion.com/nl/...=performance_notebooks_11
Alleen ben ik wel nieuwschierig naar hoeverre Medion op dit moment zit in de kwaliteit van hun producten.
Qua desktops heb ik er wel wat ervaringen mee, namelijk dingen die vrij stoffig worden, en producten die niet echt te vergelijken zijn met A merken.
Maar wat betreft laptops weet ik niet hoe het daar zit.
Kwa prijs/specs ben ik er wel uit.
Voor 649,- vind je ook in de T.net pw niet een notebook met oa
- i5 2410m (vs i5 430m)
- 8GB DDR3 1333Mhz geheugen (vs 4GB DDR3 1066Mhz)
- 750GB HDD (vs 500GB HDD)
- GT540M 1GB (vs HD5470)
- Mat scherm (vs glanzend)
- 2x USB 3.0! + 2x USB 2.0 (vs 3x USB 2.0)
(xxx) = mijn huidige config.
Wat dat betreft zijn het voor mij topspecs.
Maar de mogelijke nadelen die voor mij nog onbekend zijn, kan het gewoon niet vinden:
- Body is glanzend zwart?
- Hoe is de accuduur, en na verloop van tijd?
- Garantie e.d.?
- Als ik een SSD wil, mag je die van Medion erin plaatsen?
- Warmteafvoer (heb er een paar gehad met slechte heatsinks e.d.

Dus ik heb al een aantal dingen uitgezocht, en toch mis ik het eea die mij definitief over de streep kan trekken.
Misschien dat iemand een aantal van deze vragen kan beantwoorden en eventueel ervaring(en) kan/wil delen?
Ik heb inmiddels een bericht gedaan naar de klantenservice van Medion, maar tot op heden nog geen reply op gehad helaas.
[Voor 8% gewijzigd door Quad op 25-05-2011 18:44]